تجلیل از مربیان طرح تربیت حافظان قرآن در پیرانشهر

خبرگزاری شبستان: سرپرست اوقاف پیرانشهر گفت: همزمان با هفته وقف مربیان قرآنی که در اجرای طرح تربیت حافظان کلام وحی همکاری داشتند تجلیل می‌شوند.

جواد محمدی، سرپرست اوقاف و امور خیریه پیرانشهر درگفتگو با خبرنگار شبستان گفت: تجلیل از مربیان قرآنی از مهم ترین برنامه های اوقاف این شهرستان در هفته وقف می باشد.


وی، دیدار کارکنان اوقاف با امام جمعه پیرانشهر، برگزاری نشست سرپرست اوقاف با فرماندار، نشست با روحانیون، تجلیل از واقفان و نفرات برتر قرآن کریم در مرحله شهرستانی، حضور در نماز جمعه، برگزاری مراسمی به‌منظور حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت از دیگر برنامه های اجرایی در هفته وقف است.


محمدی خاطر نشان کرد: وقف مصداق بارز احسان و نیکوکاری می باشد و در تعالیم انبیای الهی بر آن تاکید شده و در صحنه حیات انسانی به صورت پدیده ای اجتماعی برای همه نسل ها به ودیعه گذاشته شده است.


این مسئول، با بیان اینکه انسان با وقف بخشی از اموال خود ضمن کسب رضایت الهی و پیروی از سیره ائمه اطهار نام نیکویی از خود به یادگار می گذارد، افزود: چه بسار کسانیکه در خاک آرامیده اند و از ثمرات وجود موقوفات آن ها بخش عظیمی از جامعه بهره مند هستند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 328253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha