حماسه 9دی مقبولیت و مشروعیت انقلاب را بیش از پیش به اثبات رساند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان با اشاره به اینکه نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است، گفت: حماسه 9دی مقبولیت و مشروعیت انقلاب را بیش از پیش به اثبات رسانید.

اسماعیل احمدی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان به مناسبت گرامی داشت 9دی به خبرنگار شبستان گفت: نهم دی ماه نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی ایران است، زیرا حماسه 9دی و حضور پرشور مردم ایران و حمایت از دستاوردهای نظام اسلامی مقبولیت و مشروعیت انقلاب را بیش از پیش به اثبات رسانید.


وی افزود: نهم دی ماه نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی ایران بود که عزم و اراده مردم ولایی را در یک برهه حساس از انقلاب نشان داد.

 

احمدی اظهار داشت: فتنه‌گران همواره به دنبال کسب قدرت و استحاله نظام اسلامی بودند اما مردم با حرکت عالمانه و با ولایت پذیری خود، آتش فتنه را به مسببان آن بازگرداندند و قدرت طلبان فتنه‌گر را رسوا و از صحنه سیاسی کشور محو کردند.


وی تصریح کرد: حماسه ماندگار نهم دی بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود.

 

این مقام مسئول تصریح کرد:حماسه 9دی فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان اظهار داشت: رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، ایمان و باورهای اعتقادی مردم ایران و عشق به اهل بیت (ع)، بصیرت ملت ایران و حضور در عرصه‌های مختلف را عوامل زمینه‌ساز حماسه 9 دی و شکست دشمنان در فتنه 88 بود.

 

وی یکی از عوامل مؤثر حضور مردم در صحنه حماسه 9 دی را نهضت عاشورا دانست و افزود: این حماسه نشان داد که مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با سرلوحه قرار دادن قیام عاشورا، هرگز از اصول و ارزش‌های دینی خود کوتاه نخواهند آمد.


وی خاطرنشان کرد: مردم ما بار دیگر در این روز ثابت کردند که در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 328269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha