تمامی محورهای ارتباطی استان فارس باز است

خبرگزاری شبستان: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی فارس با اشاره به باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی در فارس، گفت: رانندگان لوازم ایمنی با خود داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، مهندس عزیزالله روشن، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس با اشاره به باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی در فارس، گفت: با شروع بارش برف ما در تمامی محورهای حوزه استحفاظی شهرستان های شیراز، سپیدان،آباده، اقلید، خرم بید، بوانات، مرودشت شاهد بارش برف هستیم و همچنین در برخی از محورهای کازرون، نورآباد و فیروزآباد بارش به صورت برف است.


مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس با تاکید بر این که در محورهای استان فارس بر اثر بارش برف هیچ گونه انسدادی را در محورها شاهد نیستیم، اظهار داشت: به تمامی رانندگانی که قصد مسافرت در محورهای برف گیر را دارند توصیه می کنیم لوازم ایمنی سفر از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.


به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی فارس، روشن خاطرنشان کرد: از همه هموطنان می خواهیم که از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند چرا که از فردا پس از اتمام بارش ها، افت شدید دما را شاهد خواهیم بود.


خاطر نشان می شود، با شروع بارش ها در فارس، راهداران این استان به صورت 24 ساعته در محورها حضوری فعال و موثر دارند و به خدمات رسانی می پردازند.


پایان پیام/

کد خبر 328838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha