تشکیل جبهه فرهنگی نیازمند تعامل همه جانبه دستگاه های اجرائی است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تشکیل جبهه فرهنگی نیازمند تعامل همه جانبه دستگاه های اجرائی است که تشکل های فرهنگی از مهم ترین بازوان این جبهه بشمار می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام صفر قربان پور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز(14دی) در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: یکی از ملزومات پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و اجرای برنامه های مؤثر در سطح استان، هم افزائی و ارتباط چندجانبه و استفاده از امکانات موجود است.


وی تک روی و انجام جزیره ای فعالیت ها را از جمله اشکالات برنامه ای دانست و افزود: نتیجه تک روی در انجام فعالیت های فرهنگی، عدم موفقیت در کار بوده و هرگز فعالیت های فرهنگی انجام شده به نتایج مورد نظر نخواهد رسید.


حجت الاسلام عباس هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این دیدار گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط این شورای و اهداف و برنامه های آن ارائه کرد.


وی افزود: برنامه ریزی برای دهه مبارک فجر انجام شده و کمیته های مربوطه تشکیل شده است که هم اندیشی ها پیرامون چگونگی اجرای فعالیت ها با همکاری اعضای کمیته ها و دستگاه های ذی ربط انجام خواهد شد.


در این دیدار مقرر شد، تعامل در اجرای مناسبت های ملی انجام شود و در دهه فجر مسئولیت دو کمیته قرآنی و تشکل های دینی و مذهبی به اداره کل تبلیغات اسلامی واگذار و احکام آن ارائه شد.


تعامل در ساماندهی برنامه های استان به خصوص در شهر اراک در مورد اجتماعات بزرگ مذهبی و عزاداری ها، تعامل همکاری برای امکانات موجود و ابزار تبلیغاتی بین دو دستگاه و دعوت از شخصیت های فرهنگی و مذهبی در سطح استان، اعزام مبلغین در مناسبت های مذهبی و دینی با همکاری و تعامل دستگاه های فرهنگی و اعضای کمیته های تخصصی دهه فجر از دیگر مصوبات این جلسه بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 329298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha