مدیران زندگانی و مدیریت پیامبر(ص) را مطالعه کنند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در هرمزگان از مدیران استان خواست زندگانی و مدیریت پیامبر(ص) را مطالعه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امروز در نشیست شورای اداری استان هرمزگان اظهار کرد: بنده به مدیران توصیه می کنم تا رفتار و زندگانی پیامبر بزرگوار اسلام (ص) در دوران مدیریت پیامبر را مطالعه کنند تا متوجه شوند که پیامبر اسلام، چگونه در مقطع حساس مدیریتی کار می کرد.
 

وی در ادامه خواستار توجه به اخلاق حسنه در جامعه شد و افزود: دشمنان می خواهند، اسلام را دین خشنی جلوه دهند، این در حالی است در دین اسلام بسیار بیشتر از تمامی ادیان و فرهنگ ها بر لزوم داشتن اخلاق خوب و حسنه تاکید شده است.
 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: مدیران و مسئولان کشور، نمایندگان نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند و بدترین مدیر کسی است که کاری که می تواند امروز برای مردم انجام دهد را به فردا بیندازد و اخلاق درستی نداشته باشد.
 

آیت الله نعیم آبادی در ادامه با بیان اینکه ما می دانیم در همه جای کشور محرومیت هایی وجود دارد، تصریح کرد: مردم در استان هرمزگانی که به پایتخت اقتصادی کشور معروف است، نیازهای جدی دارند که بدون اعتبارات مناسب نمی توان این نیازها را رفع کرد.
 

وی اضافه کرد: روستاهایی در این استان وجود دارد که با اختصاص چند میلیارد بودجه و احداث سد از آب مناسب برخوردار می شوند و لازم است تا مسئولان به این موارد توجه کنند.
 

امام جمعه بندرعباس گفت: در سایر بخش ها همچون راه و بهداشت و درمان نیز استان هرمزگان با مشکلاتی مواجه است که امیدواریم توسط دولت اعتبارات مناسبی برای حل آن تصویب شود.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 329374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha