ترکمان: حمایت‌های وزارت ارشاد و ریاست جمهوری تداوم یابد

خبرگزاری شبستان: مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس دفتر رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، مراسم تکریم از دکتر محمدباقر خرمشاد و معارفه دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان صبح امروز 14 دی ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، روسای دفتر مقام معظم رهبری و ریاست‌جمهوری، غلامعلی حدادعادل، احمد مسجدجامعی، آیت‌الله تسخیری، حجت‌الاسلام قمی، حجت‌الاسلام قاضی‌عسگر و جمعی از رایزنان فرهنگی در حسینیه الزهرای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

 

«ابوذر ابراهیمی ترکمان» رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این مراسم را مراسم تکریم از دکتر خرمشاد دانست و گفت: رئیس بودن خیلی خوب است اما هرجا در این مراسم نگاه می کنم، رئیس های خودم را می بینم و صحبت در جمع روسا خیلی سخت است.

 

وی در ادامه از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر کرد و افزود: مزیّن شدن رای شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات به تایید رهبر معظم انقلاب، افتخار بزرگی است.

 

ابراهیمی ترکمان خطاب به همکارانش در این سازمان بیان کرد: رسالت سازمان فرهنگ و ارتباطات در معرفی و اشاعه پیام های انقلاب اسلامی و نظام و تحقق آنها را بسیار دشوار می دانم و در پایان از وزیر ارشاد و ریاست جمهوری طلب استمداد می کنم و امیدوارم حمایت ها تداوم یابد.

 

«محمدباقر خرمشاد» رئیس سابق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به فعالیت‌هایش در این سازمان، گفت: تلاش کردم کم‌کاری نکنم و یک گام به جلو بردارم. امیدوارم تلاش‌هایم نتیجه داده باشد. از حضور همه کسانی که امروز در این مراسم شرکت و افرادی که در این سال‌ها با من همراهی کردند، تشکر میکنم.

 

وی ادامه داد: لازم می‌دانم از علی جنتی وزیر فعلی فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل برداشتن این بار بزرگ از دوش من و سید محمد حسینی وزیر پیشین تشکر کنم. اگر گامی به جلو برداشتیم به دلیل همکاری این افراد بوده است. امیدوارم از این پس دوره درخشانی را در سازمان شاهد باشیم و در روزی اینچنینی به آقای ترکمان ببالیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 329408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha