نمایشگاه کتاب گرمابخش روزهای سرد زمستانی شهر یاسوج شد

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه وبویراحمد به برگزاری نمایشگاه کتاب در این استان اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه گرمابخش روزهای سرد زمستانی شهر یاسوج شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد، ظهرامروز(15 دی) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در روز های سرد زمستانی نمایشگاه کتاب گرمابخش شهر یاسوج شده و امیدوارم که مردم استان از این فرصت به وجود امده نهایت استفاده را داشته باشند.
 

 

وی گفت: با توجه به برودت هوا و بارش سنگین برف در چند روز اخیر مشکلاتی در این خصوص به وجود آمده که در برگزاری نمایشگاه اثری نداشته و این نمایشگاه، گرما بخش روزهای سرد زمستانی شهر یاسوج شد.


خادمی، ضرورت توجه و اهمیت دادن به فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را مهم برشمرد و به صدا و سیما و دیگر رسانه ها تاکید کرد: اطلاع‌ رسانی بیشتری در خصوص نمایشگاه صورت گیرد و خریداران با خرید کتاب، فرهنگ کتاب‌ خوانی را در بین خانواده ها تقویت کنند تا این مهم نیز در سطح جامعه نهادینه شود.


استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر تقویت فرهنگ کتاب ‌خوانی تاکید کرد و گفت: در ایام برگزاری این نمایشگاه، مجموعه دانشگاه ‌ها، دستگاه‌ های فرهنگی و نهادهای دولتی از فرصت به دست آمده استفاده و کتاب ‌های مورد نیاز کتابخانه ‌های خود را تامین کنند.


خادمی، با ابراز امیدواری از استقبال خوب مردمی از نمایشگاه، تاکید کرد: بخش زیادی از کتاب‌ های موجود در نمایشگاه خریداری شوند تا فرهنگ مطالعه در سطح استان بالا رود.


وی با بیان این که کتاب مورد نیاز همه سلیقه ‌ها در نمایشگاه یافت می‌ شود، گفت: باید بر تقویت فرهنک کتاب‌ خوانی در بین خانواده‌ ها، به تبع آن جامعه و استان تلاش همیشگی داشت.


گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب کهگیلویه وبویراحمد از 14 لغایت 20 دی ماه سال جاری در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج همه روزه صبح ها از ساعت 8صبح لغایت 12 ظهر و عصرها از ساعت 16 تا 20 شب پذیرای علاقمندان به فرهنگ مطالعه خواهد یود.


پایان پیام/ 

کد خبر 329645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha