کارکنان دبیرخانه کانون های مساجد اردبیل در طرح اهدای عضو ثبت نام کردند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل در راستای نهادینه کردن فرهنگ اهدای عضو در طرح اهدا عضو ثبت نام کردند.

نادر سقا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، اظهار داشت: همزمان با آخرین روز هفته وقف کارمندان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در یک حرکت معنوی و ارزشمند در طرح اهدای عضو ثبت نام کردند.


وی نهادینه کردن فرهنگ اهدا عضو به ویژه در بین فعالان مساجد را از مهمترین اهداف این اقدام ارزشمند دانست و افزود: در مرحله دوم فرم ثبت نام رضایت اهدا عضو در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان توزیع می شود تا علاقه مندان به این امر خداپسندانه مبادرت ورزند.


سقا ادامه داد: در حال حاضر بیماران نیازمند زیادی در جای جای میهن اسلامی بر روی تخت های بیمارستان ها انتظار اهدا عضو را می کشند که ما اگر لحظه ای به دردها و رنج های آنها فکر کنیم، خواهیم دید که این حرکت ارزش بسیار بالایی دارد بطوری که در تمام ادیان الهی به ویژه دین مبین اسلام کمک به هم نوع به ویژه از این نوع کمک ها تاکید شده است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، با اشاره به آیه 32 سوره مائده، بیان داشت: خداوند در این آیه قرآن کریم می فرمایند "هر کس نفسی را حیات بخشد مانند آن است که همه مردم را حیات بخشیده است" با کمی تامل در این آیه شریفه اهمیت موضوع برای ما بیشتر روشن می شود.


این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امیدواریم با نهادینه شدن این فرهنگ که نوعی وقف نیز به شمار می آید، شاهد عضویت همه هموطنان در این امر ارزشمند باشیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 330109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha