کانون های مساجد بهترین مکان جهت برگزاری جشن های مردمی دهه فجر

خبرگزار شبستان:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان بهترین مکان جهت برگزاری جشن های مردمی ایام الله دهه فجر یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، بهرام عبدالحسینی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دومین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های چشمگیر دبیرخانه کانون های مساجد استان گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد بهترین مکان جهت برگزاری جشن های مردمی ایام الله دهه فجر می باشند.


وی با اشاره به جایگاه مردمی کانون های مساجد اظهار داشت: باید به دنبال آن باشیم تا جشن های بزرگداشت دهه فجر را مانند جشن های مذهبی نیمه شعبان ،غدیر و ... را به مردم واگذار نماییم که این امر از طریق فعال نمودن و توجه ویژه به کانون های مساجد محقق خواهد شد.


عبدالحسینی از دولتی شدن جشن های بزرگداشت دهه فجر گلایه کرد و افزود: این انقلاب به دست مردم شکل گرفته است و تاکنون هم به دست همین مردم حفظ شده است و در آینده هم چنین خواهد بود.


وی با اشاره به فعالیت خوب صورت گرفته توسط کانون ها در تشکیل ستادهای مبشران غدیر در دهه امامت و ولایت افزود:در این دهه نیز کانون ها باید با برپایی ایستگاه های صلواتی ،آذین بندی خیابان ها و معابر اصلی،برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و پخش سرودهای انقلابی نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بر لزوم ایجاد یک نهضت و جریان فکری بوسیله کانون ها جهت بزرگداشت این دهه تاکید کرد و افزود: در برنامه ریزی های صورت گرفته جهت بزرگداشت این دهه باید به برنامه هایی که مخاطب آن ها گروه سنی نونهال و نوجوان می باشد توجه ویژه ای شود.


وی اظهار داشت: تمامی برنامه های بزرگداشت دهه فجر باید در راستای شناساندن آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی به مردم و به خصوص قشر نونهال و نوجوان باشد.
 

پایان پیام/

کد خبر 330921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha