نارضایتی فرماندار شیراز از عملکرد برخی دستگاه های خدمات رسان

خبرگزاری شبستان: سرپرست فرمانداری شیراز با ابراز نارضایتی از عملکرد برخی دستگاه های خدمات رسان در روزهای برفی گذشته، گفت: از روز جمعه بارش برف در شیراز آغاز و بر کار دستگاه های خدمات رسان نظارت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، محمد رضا تدین، سرپرست فرمانداری شیراز، امروز (18دی) در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شیراز ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی مردم، گفت: برف اخیر یک آزمون بود و عملکرد تمامی دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شیراز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و به مردم گزارش داده می شود.


وی همچنین ضمن تقدیر از عملکرد برخی دستگاه ها، توضیحات برخی دستگاه های خدمات رسان را در حل مشکلات ناشی از برف اخیر را قانع کننده ندانست و اظهار داشت: نمی توان در مقابل مشکلاتی که در روزهای اخیر برای مردم در شهرستان شیراز بوجود آمده است بی تفاوت بود بلکه باید با تدبیر و دور اندیشی از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کرد.


تدین ادامه داد: برخی از نارسایی ها قابل پیش بینی بود و مدیران دستگاه های خدمت رسان می توانستند با پیش بینی از بروز برخی اتفاقات جلوگیری کنند تا زندگی مردم عزیز در سطح شهرستان شیراز مختل نشود.


این مقام مسئول تصریح کرد: اگر همیاری های مردمی و کمک دستگاه های امدادی نبود ممکن بود حوادث تلخی را در 72 ساعت گذشته شاهد باشیم اما عملکرد خوب برخی دستگاه های امدادی و خدمات رسان و البته مردم و شهروندان باعث شد تا خسارت های ناشی از برف اخیر به حداقل برسد.


سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز افزود: حضور نیروهای داوطلب هلال احمر و تلاش داوطلبانه خودروهای راهسازی بخش خصوصی در رفع بحران اخیر جای تقدیر دارد و درس های خوبی را به برخی از دستگاه های خدمت رسان داد.


وی ضمن انتقاد از برخی مدیران دستگاه های خدمات رسان، خاطر نشان کرد: در شرایط عادی مشکلی برای حل کردن وجود ندارد اما در شرایط بحرانی است که مشخص می شود تا چه انداره توانسته ایم در مدیریت مجموعه موفق عمل کنیم.


تدین، مردم را بهترین ناظران بر عملکرد مسئولان دانست و یادآور شد: شکیبایی و خویشتن داری آنها نباید باعث شود تا احساس کنیم عملکرد خوبی در خدمت رسانی به آنها در مشکلات ناشی برف اخیر داشته ایم.


سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز با اشاره به برخی اظهار نظر های مدیران در رابطه با خدمات ارائه شده پس از برف اخیر، تصریح کرد: بسیاری از کارهایی که پس از بحران برف انجام شد باید قبل از شروع بارش و حتی در زمان بارش انجام می شد تا مردم دچار مشکل نشوند.


تدین با بیان اینکه عملکرد برخی دستگاه ها از جمله شهرداری ها با توجه به امکانات موجود مطلوب اما کافی نبود، گفت: باید قبل از شروع فصل زمستان درختان نزدیک به شبکه های برق هرس می شد و از همان ابتدای بارش نیز دستگاه ها نسبت به پاکسازی معابر و شریان های اصلی اقدام می کردند تا در زمان سنگین شدن برف این چنین رفت و آمد در شهر مختل نشود.


سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز ضمن هشدار نسبت به کاهش شدید دما از امشب با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و با اشاره به اینکه بارش برف و کاهش دما از جمعه شیراز را فرا می گیرد، تصریح کرد: عملکرد تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در روزهای اخیر مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 330960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha