اختتامیه سی و‌دومین دوره مسابقات قرآن‌ وزارت دفاع برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: ‌معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع، ‌از برگزاری اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن در 20 دی ماه سال جاری و با حضور مفامات کشوری و لشگری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار ناصر دهقانی با اشاره به اختتامیه سی و ‌دومین دوره مسابقات قرآن ‌کریم وزارت دفاع و تجلیل از برگزیدگان و نفرات برتر این دوره از رقابت ها گفت: این دوره از مسابقات در 6 منطقه فارس، اصفهان، مشهدمقدس، پارچین و شرق و غرب تهران از 30 آبان تا 6 دی ماه سال جاری برگزار شد و مراسم اختتامیه آن در روز جمعه 20 دی ماه، با حضور مقامات و مسئولین کشوری و لشگری و با معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده در رشته های مختلف برگزار می شود.
وی با اشاره به رشته های این دوره از رقابت ها شامل قرائت، ‌تحقیق، ترتیل، اذان و حفظ 1جزء، 3جزء، 5جزء و 10‌ج‍زء قرآن کریم عنوان کرد: کارکنان شاغل مرد و زن و فرزندان آنان و نیروهای وظیفه،‌ جمعیت بیش از 5‌هزارنفری شرکت کنندگان در سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم را در 6 نقطه از کشور تشکیل دادند که از هر رشته نفرات اول تا سوم به مسابقات نهایی راه پیدا کردند.
بنابرگزارش روابط عمومی وزارت دفاع، دهقانی با اشاره به موفقیت‌های روی داده در عرصه فعالیت‌های قرآنی در وزارت دفاع و برنامه ریزی برای ارتقای هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی در این وزارتخانه گفت: به فضل الهی در سال آینده شاهد فضای پررنگ‌تر قرآنی در وزارت خواهیم بود و توجه ویژه‌تری را در قالب طرح «نهضت قرآنی وزارت دفاع» در دستور کار داریم.
وی خاطرنشان کرد: به همت همه همکاران و دست‌اندرکاران، شرایط به گونه‌ای رقم خواهد خورد که مسابقات قرآنی وزارت دفاع به صورت سلسله‌وار در سال‌های 93 و 94 و... ادامه پیدا کند.

پایان پیام/

کد خبر 330972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha