برنامه های کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر تنکابن تشریح شد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن با تاکید بر ضرورت انتقال پیام انقلاب اسلامی به نسل جوان، برنامه های کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، محسن رضایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن در جلسه کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان بر ضرورت زنده نگه داشتن خاطرات دوران انقلاب اسلامی و انتقال پیام آن به نسل جوان تأکید کرد و گفت: دهه فجر امسال همچون سال های گذشته این کمیته با برگزاری ده ها برنامه فرهنگی و هنری برای تمامی اقشار جامعه این ایام را گرامی می دارد.


وی با اشاره به اهمیت و تأثیرگذاری برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر نسل نوجوان و جوان بر پربارکردن محتوای برنامه های فرهنگی تأکید کرد و اظهار داشت: نمایشگاه نقاشی- عکس- محصولات نمایش خانگیر- کتاب- خوشنویسی، نمایشگاه صنایع دستی سفال- منبت- معرق در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن از برنامه های اجرایی کمیته فرهنگی دهه فجر این شهرستان هستند.


رضایی با بیان اینکه کودکان امروز دوران انقلاب را درک نکردند باید برنامه هایی برای آشنایی آنها با آرمان های انقلاب تدارک دیده شود، از برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوع انقلاب در محل مجتمع در روز راهپیمایی 22 بهمن، اجرای تئاتر کمدی، برپایی نمایشگاه آثار هنری در محل مدرسه حضرت نرجس(س)، برپایی نمایشگاه علوم قرآنی و گلباران تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.


وی با اشاره به نقش اثرگذار مساجد در دوران انقلاب اسلامی بر تقویت کانون های فرهنگی و هنری در بطن مساجد جهت تعمیق این مهم در بین نسل نوجوان و جوان تاکید کرد و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، یادواره شهدا و جشن انقلاب در 23 کانون فرهنگی و هنری مسجد در سطح شهرستان تنکابن، همایش گفتمان سبک زندگی در کانون های فرهنگی هنری شهدای لیره سر و حسین بن علی(ع) لیره سر و همایش زوج های جوان و طلاق در کانون بصیرت از دیگر برنامه های کمیته فرهنگی دهه فجر می باشند.


رضایی، تبلیغات و نصب بنر با موضوع ایام دهه فجر در سطح شهر را از اقدامات فرهنگی و هنری این دهه اعلام کرد و افزود: در برگزاری برنامه های کمیته فرهنگی فرمانداری ویژه تنکابن، کمیسیون بانوان فرمانداری، اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، بسیج هنرمندان، فرهنگی اجتماعی سپاه، شهرداری تنکابن، میراث فرهنگی و جهانگردی، کانون فرهنگی و هنری مساجد، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و مدیریت آموزش و پرورش همکاری دارند.


گفتنی است، در این نشست اعضای کمیته ‌فرهنگی، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن ایام الله دهه‌فجر امسال در این شهرستان اعلام کردند.


پایان پیام/
 

 

 

 

 

 

کد خبر 331044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha