دنیا انتظار حضرت مهدی(عج) را می‌کشد/گسترش حقوق‌بشر ادعای دشمن است

خبرگزاری شبستان: یکی از مراجع عظام تقلید گفت: سازمان ملل و شورای امنیت ملی ادعاهای حقوق بشر را بارها تکرار کردند اما معلوم شد که نه تنها عدالتی به وجود نیامد بلکه ظلم و بی عدالتی هم بیشتر و بیشتر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی امروز (21 دی) در جلسه درس خارج فقه در مسجد اعظم قم به سالروز نهم ربیع الاول آغاز سالروز امامت حضرت امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: این روز بزرگ را به همه شیعیان و پیروان آن حضرت تبریک گفته و امیدوارم که همواره در مسیر این امام همام قرار گیرند.


وی ادامه داد: امروز فردی به امامت رسید که عالم انتظار ایشان را می‌کشد و ثابت شده است که تا ایشان ظهور نکنند عدالت و صلح در عالم حاکم نمی‌شود.


آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به برخی ادعاها در دنیا گفت: بسیاری از دادگاه‌های جهانی ادعا کردند که قوانین ما می‌تواند صلح و عدالت را در دنیا به ارمغان بیاورد اما نتوانستند.


این مرجع تقلید تاکید کرد: سازمان ملل و شورای امنیت ملی و همچنین قوانین حقوق بشر این ادعاها را بارها تکرار کردند اما معلوم شد که نه تنها عدالتی به وجود نیامد بلکه ظلم و بی عدالتی هم بیشتر و بیشتر شد.


وی با بیان اینکه همه دنیا از ظلم و ستم خسته شده‌اند گفت: اگر با دقت بیشتری در مردم دنیا نگاه کنیم متوجه می‌شویم که همه به دنبال رهبر و راهبری هستند که بر این ظلم‌ها پایان داده و لازم است که همواره برای تعجیل آن حضرت دعا کنیم.


پایان پیام/

کد خبر 331466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha