برگزاری 30 گفتمان دانشجویی و طلاب در ایلام

خبرگزاری شبستان: مسئول امور پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی ایلام، از برگزاری ۳۰ گفتمان دانشجویی و طلاب با حضور 2هزار و 400 نفر در این استان خبر داد.

مجتبی رشیدی، مسئول امور پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، صبح امروز(22 دی) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: این گفتمان ها در راستای گسترش و ارتقاء مفاهیم بلند و احکام و اخلاق ناب محمدی(ص) در استان برگزار شده است.


وی، افزود: این گفتمان ها به منظور ارتباط مستمر، اطلاع‌رسانی دینی در پاسخ به شبهات و سئوالات جوانان عزیز دانشجو و طلاب با برنامه ریزی و با استفاده از اساتید مجرب در سطح دانشگاه ها و حوزه های علمیه اجرای کرده است.


مسئول امور پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، تصریح کرد: در این گفتمان ها، دانشجویان و طلاب خواهر و برادر دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی، آزاد اسلامی و حوزه های علمیه خواهران و براداران در شهرستان های آبدانان، دهلران، مهران، دره شهر، ایوان، ملکشاهی و چرداول حضور داشته اند.


رشیدی، با اشاره به ضرورت برگزاری گفتمان های دینی در بین اقشار مختلف جامعه، ابراز کرد: در صورت تامین اعتبار تا پایان سال تعداد 14 گفتمان دانشجوی و طلاب اجرا خواهد شد.


وی، تصریح کرد: با توجه به نیاز های فراوان مخاطبان این گفتمان ها، تا کنون از تمام ظرفیت منطقه و اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در برگزاری گفتمان های دینی استفاده کنیم.


مسئول امور پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، یادآور شد: برگزاری این گفتمان ها، در راستای مقابله با تهاجم و توطئه‎های دشمن، پاسخ حضوری به سئوالات، شبهات و نیازهای دینی نسل جوان یک ضرورت جدی است.


رشیدی خاطرنشان کرد: گفتمان‌های دینی و موضوعات آن‌ها بر اساس نیاز روز افراد انتخاب می‌‌شود و حضور مردم و به‌ویژه جوانان می‌‌تواند باعث تداوم این جلسات شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 331732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha