دهه فجر یادآور همبستگی و اتحاد ملت ایران است

خبرگزاری شبستان: استاندار زنجان با تاکید بر برگزاری جشنهای دهه فجر با مشارکت مردم گفت: این ایام یادآور وفاق و همبستگی مردم ایران است.

جمشید انصاری در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان اظهار داشت: برنامه های دهه فجر امسال باید با شکوه بیشتر و مشارکت مردم برگزار شود.

به گفته وی، روز 22 بهمن روز تجلی همبستگی، اتحاد و وفاق مردم ایران با آرمانهای امام و رهبری است.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه در آستانه 35سالگی پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: مسئولان دستگاههای اجرایی باید درصدد برگزاری برنامه های باشکوه تر از سالهای قبل در استان باشند.

 

انصاری با اشاره به مشارکت هرچه گسترده مردم و شهروندان بویژه جوانان در این جشن پیروزی بزرگ انقلاب دراستان گفت: در جلب و جذب مشارکت عمومی برای برگزاری جشنها در استان باید تلاش شود.

 

وی ستاد برگزاری دهه فجر استان را با همکاری کمیته های ویژه برای برگزاری مراسمات جشن در سطح استان با مسئولیت دستگاههای اجرایی مهم عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: همه دستگاههای اجرایی موظف به همکاری با این کمیته ها و ستاد هستند.

 

استاندارزنجان در ادامه با تاکید بر اجرای برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی دراستان با مشارکت و حضور مردمی گفت: این جشنها در استان باید با مشارکت مردم برگزار شود.

 

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه اجرای برنامه های ویژه جشن پیروزی باید حالت جشن در استان را داشته باشد، تصریح کرد: مردم در این جشنها دارای نقش اساسی هستند.

 

انصاری در پایان با اشاره به نقش اساسی مردم استان زنجان در پیروزی انقلاب اسلامی درسطح کشور گفت: در استان زنجان نیازمند بازآفرینی خاطرات انقلاب در جهت آشنایی جوانان با فلسفه انقلاب هستیم.


پایان پیام/

کد خبر 332357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha