رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه وبویراحمد به عنوان رئیس کمیته مساجد دهه فجر در این استان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، رئیس ستاد دهه فجر کهگیلویه وبویراحمد با صدور حکمی حجت الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد این استان را به عنوان رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر در این استان معرفی کرد.

 

بنابراین گزارش؛ در ابتدای حکم حجت الاسلام محمد رضایی، رئیس ستاد دهه فجر کهگیلویه وبویراحمد آمده است:

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سی و پنجمین سالگرد این انقلاب مرهون شهیدان سرافراز و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که با درایت و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و حمایت آحاد ملت هوشیار و بابصیرت ایران، در حال پیشرفت و توسعه همه جانبه است.

 

حجت الاسلام رضایی در ادامه این پیام، دهه فجر فرصت را مغتنمی برای بیان دستاوردها و خدمات ارزشمند این نظام الهی دانست و ابراز داشت: در اجرای مفاد شیوه نامه ستاد مرکزی مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی و روال متعارف سنوات قبل، مسئولیت تشکیل و ریاست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان به عهده جنابعالی می باشد.

 

رئیس ستاد دهه فجر کهگیلویه وبویراحمد در پایان این حکم آورده است:امید است باتوجه به سوابق مدیریتی جنابعالی و بهره گیری از تجارب سنوات گذشته با هم فکری و همکاری اعضای محترم کمیته بتوان با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب، دهه مبارک فجر امسال را با شور و نشاط و حضور حداکثری مردم برگزار کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 332736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha