فرهنگیان کشورسازندگان واقعی جامعه می باشند

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد در مراسم تودیع و معارفه روسای پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان از فرهنگیان کشور به عنوان سازندگان واقعی جامعه یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد، ظهر امروز ( 23 دی) در آیین تکریم و معارفه روسای پردیس های دانشگاه فرهنگیان که در محل سالن کنفرانس تالار فرهنگیان یزد برگزار شد، از فرهنگیان کشور به عنوان سازندگان واقعی جامعه یاد کرد و افزود: فرهنگیان باید در راستای ایجاد جامعه ای با اخلاق و سالم همت کنند.


وی بر لزوم توجه دانشگاه فرهنگیان به مقوله دانش و فرهنگ تاکید کرد و گفت: فرهنگ به همراه خود، پاکی، امانت، صداقت و ... را به دنبال دارد که معلمان دانشگاه فرهنگیان در راستای ایجاد این فضا نقش موثری را دارند.


استاندار یزد اظهار داشت: معلمان تجلی دهنده صفات خداوند در وجود انسان ها هستند.


وی هنر مدیر را در رواج و تعالی ارزش های وجودی افراد در جامعه دانست و افزود: تقویت همدلی و نشاط و ایجاد فضایی خلاق و شاد از وظایف مسئولان جدید است.


استاندار یزد با اشاره به اینکه انسان ها به کارها طراوت و شادابی می بخشند، گفت: مدیران ارشد اجرایی باید توانمندی زیر مجموعه خود را به بهترین نحو ممکن در نظر داشته باشند.


وی اصلی ترین سرمایه در هر جامعه ای را نیروی انسانی دانست و افزود: دانشگاه ها سازنده سرمایه انسانی هستند که تغییرات را بوجود می آورند.


میر محمدی در ادامه با اشاره به اینکه تغییر، تغییر چهره نیست، بلکه تغییر نحوه کار است، گفت: ساختار هر مجموعه ای باید تفکر سیستمی و جنبه تکمیلی داشته باشد.


استاندار یزد همچنین از تلاش های احمد شیرزادو رضوان امامی روسای پیشین پردیس های دانشگاه فرهنگیان قدردانی و برای فضل الله رضایی اردانی و صدیقه ناظمیان روسای جدید پردیس های دانشگاه فرهنگیان آرزوی موفقیت کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 332481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha