فرهنگ امور خیریه باید در بخش های مختلف جامعه ترویج یابد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: فرهنگ خدمت رسانی و امور خیریه باید در بخش های مختلف جامعه ترویج یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمدرضا وطنی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، عصر روز گذشته (23 دی) در جمع شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان علی آباد کتول گفت: آموزش و پرورش نقش بسیار مهم و حساسی در توسعه و پیشرفت جامعه دارد.


وی افزود: بدیهی است در انجام این مسئولیت بزرگ و سنگین که تعیین کننده آینده جامعه و کشور است نیاز به یک همکاری و هماهنگی جامع است.


وطنی اظهارداشت: در کنار هماهنگی همه دستگاه ها، لازم است کمک های خیرین و مساعدت های مردم قرار گیرد که نقش بسزایی در بهبود روند آموزشی وفرهنگی جامعه دارد.


وی خاطرنشان کرد: اگر مردم در امور خدمت رسانی و خیریه، خودشان حرکت نکنند تغییری در آنها ایجاد نمی شود.


مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان تاکید کرد: فرهنگ خدمت رسانی و امور خیریه در جهت رشد و توسعه فرهنگ در جامعه است و باید در بخش های مختلف جامعه ترویج یابد.


وی با بیان اینکه توسعه باید همه جانبه باشد، افزود: توسعه باید همه جانبه شود که آن هم با برنامه ریزی درست و هدفمند محقق می شود.


وطنی اهداف شوراها و آموزش و پرورش را یکی دانست و اذعان داشت: امروز اگر دانش آموز ابتدایی فارغ التحصیل شد در حالیکه قرآن خواندن بلد نیست، آموزش و پرورش شکست خورده است.


وی با بیان اینکه 40 درصد از دانش آموزان این شهرستان در مدارس روستاها مشغول به تحصیل هستند، افزود: ما تمام تلاش مان را در جهت توسعه فضاهای آموزشی مدارس خواهیم داشت و از آنجایی که بعضی از مدارس روستاهای ما در مناطق محروم هستند لذا توجه بیشتری در بحث سرانه و مسائل آموزشی در این روستاها خواهیم داشت.


پایان پیام/



 

کد خبر 332540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha