علما و روحانیان عاملان اصلی وحدت در جامعه

خبرگزاری شبستان: استاندار مازندران علما و روحانیان را عاملان و مروجان اصلی وحدت در جامعه دانست و افزود: تمامی هزینه ها و مدیریت ها در راستای تقویت فرهنگ و علم بکارگیری شود.

ربیع فلاح جلو دار، استاندار مازندران امروز(24دی) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبستان ضمن تبریک آغاز هفته وحدت خاطرنشان کرد: تمامی هزینه ها و مدیریت ها در راستای تقویت فرهنگ و علم بکارگیری شود.


وی افزود: وحدت و همبستگی عوامل استحکام و نفوذ ناپذیری کشور است که باید با اتکا به این مهم در راستای پیش برد اهداف اقدام کرد.


فلاح با اشاره به اهمیت فرهنگ و عمران خاطر نشان کرد: اسلام دین اتحاد و انسجام است لذا بایستی با بهره گیری از سیره ناب امامان و اهل بیت(ع) به آن عمل کرد تا بتوانیم دین و اسلام را از چنگال متجاوزان برهانیم.


وی مدگرایی و ماهواره را از آفات جامعه دانست و تصریح کرد: مواظب دشمن باشید و از جوانان و نوجوانان خود حمایت و مراقبت کنید زیرا دشمن در یک قدمی ما قرار دارد.


استاندار مازندران علما و روحانیان را عاملان و مروجان اصلی وحدت در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: حرکت در سایه همدلی و خط ولایت زمینه ساز جامعه ای مهدوی و عاری و از هرگونه اختلاف است.


وی بر لزوم وحدت و همدلی و وفاق در بین آحاد جامعه تاکید کرد و گفت: در راستای تحقق همین هدف توطئه های دشمنان اسلام پوچ می شوند.


نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به تحکیم وحدت و اجرای برنامه های هدفمند در همین راستا اذعان کرد: پیش بینی می شود امسال با روی کارآمدن دولت جدید برنامه ها و مناسبت ها بهتر از سال های گذشته برگزار شود.


پایان پیام/

کد خبر 332555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha