طرح حیات طیبه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل احداث می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: طرح حیات طیبه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در شهرک کارشناسان اردبیل احداث می شود.

یاور وحدتی پور، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، اظهار داشت: این مجموعه برای اولین بار در استان اردبیل احداث می شود که شامل همه مقاطع تحصیلی اعم از ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، دانشکده و فضای ورزشی با امکانات و تجهیزات کامل آموزشی و پرورشی می باشد.


وی، با بیان اینکه این مجموعه کامل، در فضایی به وسعت 7 هزار متر مربع زیربنا احداث می شود، افزود: این پروژه در مرحله سربندی می باشد و تلاش ما این است که این پروژه در سریع ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری برسد.


مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، با بیان اینکه در جذب مشارکت های مردمی و خیرین در حوزه نوسازی و مقاوم سازی جزو موفق ترین استان های کشور هستیم، گفت: به همت مجمع خیرین مدرسه ساز استان به طور متوسط در هز 25 روز یا یک ماه یک خیر به مجموعه خیرین مدرسه ساز استان اردبیل افزوده می شود.


مشارکت های خیرین کمتر از اعتبارات دولتی نیست


وحدتی پور، با اشاره به اینکه مشارکت دانش آموزان در حد وشان نظام تعلیم و تربیت استان زبانزد خاص و عام است، تصریح کرد: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در سال آتی با توجه به وضعیت اعتباری و با اولویت مناطق دورافتاده و کم برخوردار، سعی می کند پروژه هایی را که بیش از عمر مفیدشان مورد استفاده قرار گرفته شده را بازسازی و یا مقاوم سازی کند.


مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، با اعلام اینکه اعتبارات مورد نیاز برای نوسازی و مقاوم سازی مدارس استان از دو محل اعتبارات دولتی و مشارکت های مردمی و خیرین سخاوتمند تامین می شود، تصریح کرد: با عنایت و همدلی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل، اعتبارات و مشارکت های خیرین گرامی کمتر از اعتبارات دولتی نیست.


این مقام مسئول، اجرای موفق طرح حل اتفاقات گرمایشی و سرمایشی را یاداور شد و بیان داشت: این طرح برای اولین بار در استان اردبیل اجرا شد، به طوری که اکیپ های حل اتفاقات در صورت وجود مشکلات در این حوزه، در ارتباط با تعمیر و رفع مشکل تاسیسات گرمایشی و سرمایشی مدارس استان در سریع ترین زمان ممکن اقدام می کنند و این اکیپ ها نیز در تمام شهرستان های استان مستقر می باشد.
 

پایان پیام/

کد خبر 332778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha