شوراها رکن اصلی فعالیت آموزش و پرورش هستند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: شوراها از ارکان اصلی فعالیت آموزش و پرورش هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سیف الله کریم زاده، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در همایش شوراهای آموزش و پرورش استان مرکزی که امروز(24 دی) با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در سالن اجتماعات کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های شوراها گفت: همیاری و دلسوزی مردم و یاری و همفکری شوراها سبب اداره فعالیت های آموزشی و پرورشی می شود.


وی با بیان اینکه در آستانه هفته وحدت، میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) قرار داریم، افزود: تقارن هفته وحدت با هفته شوراها راهی برای وحدت و همدلی هر چه بیشتر مردم و مسئولان در امر آموزش و پرورش است.

 

کریم زاده با اشاره به فعالیت شوراها در استان گفت: شوارهای آموزش و پرورش تاکنون فعالیت های خوبی در راستای بهبود امر آموزش و کیفیت مدارس انجام داده اند.

 

مدیرکل آموزش وپرورش استان مرکزی خاطر نشان کرد: درد بزرگ آموزش و پرورش دخالت افراد غیر متخصصی در این حوزه است که این امر با حضور مجموعه شورای اموزش و پرورش و افراد کاردان در این حوزه مرتفع شده است.


این مقام مسئول بیان کرد: باید شرایطی ایجاد شود که شوراهای آموزش و پروش تصمیم گیرنده اصلی باشند.

 

گفتنی است، به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش پیام مشترک وزیر آموزش و پرورش و وزیر کشور در همایش شوراهای استان مرکزی قرائت و از شوراهای برتر استان و افرادی که در امر فعالیت شوراها فعالیت داشتند با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 332783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha