کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در کشور

خبرگزاری شبستان: معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده آموزش و پرورش از کسب رتبه برتر استان مرکزی در بین شوراهای کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مرضیه گرد، معاون وزیر آموزش و پرورش ور رییس سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده آموزش و پرورش (24 دی) در همایش شوراهای آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: طبق گروه بندی های انجام شده در شوراهای آموزش و پرورش، استان مرکزی جزء استان ممتاز و برتر کشور است.


وی با اشاره به اینکه استان مرکزی مهد پرورش علما و اندیشمندان بزرگی است که در راس آنها امام خمینی(ره) قرار دارد افزود: استان مرکزی باید به وجود این بزرگان افتخار کرده و در مسیر این بزرگان گام بردارد.


این مقام مسئول بیان کرد: استان مرکزی استان صنعتی و علمی است و باید از ظرفیت های صنایع، علما و اندیشمندان در راستای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بیشتر بهره بگیرد.

 

وی ضمن تقدیر از حضور خیرین، نیکوکاران و مردم ولایتمدار در امر مدرسه سازی و فعالیت آموزشی گفت: مشارکت فقط در بحث مادی نیست بلکه باید با مشارکت معنوی و فکری نیز آموزش و پرورش را همراهی کنیم.


معاون وزیر آموزش و پرورش ور رییس سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پروش در دنیای امروز که عصر ارتباطات و اطلاعات است مسئولیت سنگینی برعهده دارد و باید با هوشیاری و آگاهی از مسایل با بچه ها رفتار و برخورد داشته باشند.

 

در ادامه این همایش سید مهدی ساداتی، رییس شوراهای استان مرکزی نیز در سخنانی به فعالیت خوب شوراها اشاره کرد و گفت: این فعالیت ها نشان از همدلی و همراهی مسئولان و مردم با این شوراست.


وی افزود: حمایت مجلس شورای اسلامی از آموزش و پرورش در حل مشکلات بودجه ای می تواند به روند تکاملی این نهاد مردمی کمک های شایانی بکند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 332793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha