برگزاری سومین اجلاسیه ائمه جمعه مازندران در بندر امیرآباد بهشهر

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان مازندران گفت: سومین اجلاسیه ائمه جمعه این استان با حضور آیت الله طبرسی و استاندار مازندران فردا چهارشنبه 25دی در بندر امیر آباد بهشهر برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد انتظاری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان مازندران امروز(24دی) در گفتگو با خبرنگار شبستان از برگزاری سومین اجلاسیه امامان جمعه این استان در روزچهارشنبه25دی ماه در محل منطقه اقتصادی بندر امیرآباد شهرستان بهشهر خبر داد.


وی رسالت نماز جمعه و حماسه اقتصادی را مهمترین عنوان این نشست اعلام کرد و گفت:اجلاسیه ائمه جمعه با ریاست آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری ساعت 8صبح برگزار می شود.

 

حجت الاسلام انتظاری، از حضور 43 نفر ائمه جمعه سراسر مازندران جهت طرح مسائل و مشکلات حوزه استحفاظی و راه کارهای حضور پررنگ مردم بویژه نسل جوان در نماز جمعه در این نشست خبر داد.

 

وی افزود: شرکت کنندگان همچنین در جلسات کارشناسی با حضور ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران و مدیران کل دستگاه های اجرایی در خصوص وضعیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

 

حجت الاسلام انتظاری، از صدور قطعنامه این اجلاسیه در پایان نشست خبر داد و گفت: در این اجلاسیه مسایل مربوط به دریا، کشاورزی و چگونگی تقویت مراکز صنعتی استان نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

پایان پیام/
 

 

 

 

 

کد خبر 332818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha