اعزام 430 مبلغ به شهرستان های فارس در ایام دهه فجر

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس از اعزام 430 مبلغ ویژه ایام دهه فجر به نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: این افراد با هدف تبیین اهمیت برپایی جشن های دهه فجر را برای مردم، در این ایام اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام سید ولی الله محمودی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس، امروز (24دی) در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر فارس که در محل استانداری این استان برگزار شد، از اعزام 430 مبلغ ویژه ایام دهه فجر به نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: 300 مبلغ ویژه شهرستان ها و 130 مبلغ نیز به شهرها و روستاهای حومه شهرستان شیراز اعزام می شوند تا اهمیت برپایی جشن های ایام دهه فجر را برای مردم تبیین کنند.


وی برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی با حضور روحانیون و افراد تاثیرگذار را از دیگر برنامه های این ایام خواند و تصریح کرد: 35 همایش و جشن بزرگ ویژه ایام دهه فجر در شهرستان های فارس برگزار می شود.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه دیدار با 15 خانواده شهید و ایثارگر در ایام دهه فجر، افزود: همایش های مختلف دینی نیز در این ایام مد نظر قرار گرفته است.


بر اساس این گزارش در ادامه، احمدرضا نداف، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز از برگزاری مسابقه مختلف مقاله نویسی خبر داد.


پایان پیام/

کد خبر 332852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha