پیامبر اسلام(ص) منادی وحدت در جهان اسلام است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در دانشگاه های همدان گفت: پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) منادی وحدت و پیام آور صلح و دوستی در جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حجت الاسلام مصطفی رستمی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه های همدان ظهر امروز(27دی) در سخنرانی نماز جمعه این هفته گفت:همه ما وظیفه داریم در راستای گسترش وحدت میان مسلمانان گام برداریم و از اقدامات تفرقه‌انگیز دوری کنیم.
 

وی افزود: گسترش وحدت و اتحاد مسلمانان موجب می‌شود دشمنان اسلام قادر به انجام کوچکترین حرکتی علیه کشورهای اسلامی نباشند.
 

وی تصریح کرد: پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) همواره بر گسترش وحدت میان مسلمانان تأکید داشتند و به صورت عملی برای گسترش وحدت تلاش می‌کردند.
 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های همدان ابراز کرد: در شرایط کنونی و با توجه به تلاش گسترده دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه در کشورهای اسلامی، مسلمانان باید بیش از پیش برای حفظ و گسترش وحدت تلاش کنند.
 

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) از منادیان وحدت بود، بیان کرد: راهبردهایی که پیامبر برای وحدت در زمان حیات خود داشت برکسی پوشیده نیست و ایشان در سیره سیاسی و اجتماعی نسبت به بحث وحدت مسلمانان توجه وی‍‍‍ژه ای داشت.
 

وی با بیان اینکه امروز وحدت جبهه اسلام و امت اسلامی را باید تبیین کرد، افزود: تبیین وظایف امت اسلام برای مردم می تواند در بحث وحدت اسلامی تاثیر گذار باشد.
 

وی با بیان اینکه دشمن به دلیل سعادت بخش بودن و وحدت اسلامی است که قصد نفوذ در اسلام را دارد، عنوان کرد: دشمن قصد دارد که مزیت های اسلام را وارونه جلوه دهد.
 

پایان پیام/

کد خبر 333686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha