حفظ اتحاد سبب یاس و وحشت در دل دشمنان می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: وحدت یک نیاز اساسی و مهم جامعه اسلامی است و حفظ اتحاد و حرکت در سایه اسلام ناب سبب یاس و وحشت در دل دشمنان می شود. ‌

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت میلاد خجسته و با برکت آخرین پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی (ص)‌و ثلاله پاکش امام جعفر صادق(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: پیامبر گرامی اسلام انسان ها را به نور سعادت رهمنون کردند.
 

وی با بیان اینکه حفظ اتحاد و حرکت در سایه اسلام ناب سبب یاس و وحشت در دل دشمنان می شود، افزود:‌ وحدت ضروری ترین نیاز جهان اسلام است و همه مشکلات و موانع وارده بر جهان اسلام محصول تفرقه و اختلاف است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تصریح کرد: هفته وحدت بهترین فرصت برای شناساندن چهره واقعی اسلام به جهانیان است که باید از این فرصت ارزشمند به بهترین وجه بهره برد.
 

وی اظهار کرد: عزت و سربلندی جز با وحدت و همدلی به دست نمی آید و مسلمانان جهان باید با بصیرت و درایت و شعور سیاسی عمیق، توطئه های فرهنگی دشمن را شناسایی کرده و در برابر این توطئه ها به سلاح دین و معرفت مسلح شوند.
 

حجت السلام ذوالفقاری به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در هفته وحدت اشاره کرد و گفت:‌ برگزاری محافل انس با قران کریم،‌ برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، آذین بندی سر در مساجد و خیابان های اطراف،‌ توزیع شیرینی،‌ اهدا جوایز به اسامی محمد و جعفر و برگزاری مراسم جشن و مولودیه خوانی به همت کانون ها در این هفته برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 334129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha