رمز اقتداراسلام در وحدت و همدلی است

خبرگزاری شبستان: استاد حوزه علمیه قم گفت: رمز اقتدار اسلام در جهان وحدت و همدلی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام  علی اشرف عبدی، استاد حوزه علمیه قم، شب گذشته(28دی) در مراسم جشن هفته وحدت در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) شهر آستارا پیامبر اکرم(ص) را نقطه وحدت مسلمانان دانست واظهار کرد: ما مسلمانان به عنوان رهپویان و امت واحده آن حضرت باید از دستورات ایشان تبعیت کنیم.


این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه تلاش دشمنان برای اختلاف انداختن بین مسلمانان و جدایی آنان از قرآن و اهل بیت(ع) صورت می‌گیرد، تصریح کرد: امروز وظیفه ما در برابر توطئه‌های دشمنان این است که با وحدت و همدلی از جان و دل از اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

 

حجت الاسلام عبدی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به اعتقادات مسلمانان درکشورهایی چون سوریه، عراق و پاکستان بین مسلمانان اختلاف به راه انداخته‌اند، افزود: رمز پیروزی مسلمین در برابر این توطئه‎ها در وحدت و همدلی است.


وی ولایت، ایمان و وحدت را سه عامل اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان علیه اهل تسنن و تشیع برنامه‎های مختلفی را تدارک دیده تا امت واحده اسلام را به جان هم بیندازند که نسبت به این توطئه‎ها آگاه بوده و نقشه‎هایشان را خنثی کنیم.


حجت الاسلام عبدی با بیان اینکه اسپانیای کنونی زمانی متعلق به اسلام بود، خاطرنشان کرد: دشمنان با جنگ نرم وارد میدان مبارزه با ما شده و ساکت نیستند و باید با نقش بر آب کردن توطئه‌هایشان بینی جبهه کفر جهانی را به خاک بمالیم.


این کارشناس علوم دینی و مذهبی با اشاره به اینکه خداوند متعال مکارم اخلاق، صداقت و انسانیت را به حضرت محمد(ص) آموخت، تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) هیچکدام از جنگ‎ها را خود شروع نکرد و مخالف تفرقه و نفاق بود و کسانی که مدعی پیروی از رسول خدا هستند نباید بین هم اختلاف داشته باشند.


وی ادامه داد: دشمنان از وحدت و همدلی اهل تسنن و تشیع ایران اسلامی ناراحت و عصبانی هستند و گیج و گمراه شده‎اند.


حجت الاسلام عبدی رمز اقتدار کشور ما در دنیا را در وحدت و همدلی و تبعیت محض از دستورات مقام معظم رهبری دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به توطئه‎های دشمنان آگاه هستند و اگر در راستای منویات ایشان گام برداریم یقینا به سعادت می‎رسیم.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 334082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha