وحدت و همدلی رمز غلبه بر توطئه های شیطانی است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه اهل سنت روستای قره سو شهر لوندویل بندر آستارا گفت: وحدت و همدلی رمز غلبه بر توطئه های شیطانی جبهه استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، شیخ هیبت الله اسکندری، امام جمعه اهل سنت روستای قره سو شهر لوندویل بندر آستارا، شب گذشته(28 دی) در مراسم جشن هفته وحدت در مسجد محمد رسول الله(ص) این شهرستان حضرت محمد(ص) را مبنای وحدت و برادری بین مسلمین دانست و خاطرنشان کرد: در رفتار و اعمال خود پیامبر اکرم(ص) را سرمشق و الگو قرار داده تا به سعادت برسیم.


وی با بیان اینکه ما مسلمین باید وحدت و همدلی را از جان و دل حفظ کنیم، افزود: در دین اسلام هیچ مذهب و نژادی بر یکدیگر برتری نداشته و مسلمین تنها در تقوا و ایمان به هم دیگر برتری دارند.


شیخ اسکندری، پیروان راستین حضرت محمد(ص) را عاشق وحدت و همدلی دانست و تصریح کرد: کسانی که با نام اسلام خون مسلمین را می‎ریزند راهشان را گم کرده و در مسیر اهداف دشمنان گام بر می‎دارند.


وی با اشاره به اینکه برنامه‎های هفته وحدت امسال در بندر مرزی آستارا با شکوه خاصی برگزار شد، گفت: اهل تشیع و تسنن بندر مرزی آستارا امسال در کنار هم با حضور گسترده در برنامه‎های هفته وحدت، همدلی خود را به رخ جهانیان کشانده و دل رهبر معظم انقلاب را شاد کردند.


شیخ اسکندری، اسلام را کاملترین دین الهی عنوان کرد و افزود: دشمنان درصددند زنجیره وحدت و همدلی مسلمین را پاره کنند که شیعه و سنی به پاخواسته و نقشه‎های شان را خنثی کنند.


امام جمعه اهل سنت روستای قره سو شهر لوندویل بندر آستارا با بیان اینکه اختلاف بین مسلمین دروازه ورود شیطان است، تصریح کرد: دام شیطان در کمین است و ما باید مواظب توطئه‎های دشمنان بوده و در مقابل شرق و غرب که برای نابودی ما جبهه واحد تشکیل داده‎اند به پا خواسته و مانع از رسیدن آنان به اهدافشان شویم.


وی تصریح کرد: تلاش دشمنان این است که بین ما مسلمین فاصله بیندازند و وحدت و همدلی را از ما بگیرند که ما نیز نسبت به این توطئه‌ها هوشیار بوده و اجازه حرکت زیادتر را به آنان ندهیم.


شیخ اسکندری، وحدت بین مسلمین را یک امر واجب دانست و گفت: کسانی که به واجبات دین خدا عمل می‌کنند و به نداهای شیطانی پاسخ منفی می‌دهند خداوند در آخرت پاداشی والا برای آنان در نظر گرفته است.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 334084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha