اعلام برنامه جشن های هفته وحدت در آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)

خبرگزاری شبستان: مدیر آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) ضمن اعلام ویژه برنامه های هفته وحدت و برگزاری جشن های میلاد حضرت رسول مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، از مردم برای حضور در این برنامه ها دعوت کرد.

سید محمدحسن دستغیب، مدیر آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز با اعلام اینکه روز شنبه 28 دی ماه مصادف با شب میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) و زاد روز حضرت امام جعفر صادق (ع)، برنامه های ویژه ای در این آستان برگزار می شود، گفت برنامه ویژه ای پس از برپایی نماز مغرب و عشا در رواق دارالعباده برگزار و حجت الاسلام ایزدی از شهر مقدس مشهد سخنرانی خواهد کرد و مداحان اهل بیت (ع) نیز به مدیحه سرایی می پردازند.


وی اضافه کرد: صبح روز یکشنبه برنامه جشن میلاد با حضور زائران، شهروندان و مجاوران همراه با مدیحه سرایی اجرا می شود و مراسم جشن نیز بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام ایزدی و مداحی توسط مداحان اهل بیت ادامه می یابد و بین شرکت کنندگان نقل و شیرینی توزیع خواهد شد.


مدیر آستان مقدس در پایان از همه دوستداران اهل بیت (ع) دعوت کرد با حضور گسترده در این مراسم ها ارادت بیش از پیش خودرا نسبت به ائمه اطهار و اهل بیت (ع) ابراز دارند.


پایان پیام/

کد خبر 333843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha