جشن های پیروزی انقلاب باید با محوریت مردمی برگزار شود

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: باید سعی شود تا نقش مردم در برگزاری جشن های پیروزی انقلاب پررنگ باشد و برنامه های جشن و مراسمات با محوریت مردم برگزار شود.

دکتر فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار داشت: در شرایط کنونی دنیا تبیین نقش انقلاب اسلامی در احیا هویت دینی، نقش رهبری و بیداری افکار جامعه جهانی، آزادی بخشی، استکبارستیزی و دستاوردها و پیامدهای بین المللی آن بسیار ضروری است.

 

محمدی افزود: انقلاب اسلامی مبنا و اساس آن فرهنگی و معنوی است و نحوه شکل گیری آن از مساجد و مکان های دینی آغاز شد و در شکل گیری نهضت های اسلامی چهره دین و شریعت الهی را به معنای واقعی به دنیا معرفی کرد.

وی بر تلاش برای برگز

اری باشکوه برنامه‌های دهه فجر و بیان روند شکل گیری، تاثیرات جهانی، دستاوردها، نقش ارزنده رهبری و انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.

 

این مسئول سیاسی و امنیتی اظهار داشت: این انقلاب میراث خون هزاران شهید، جانباز و حاصل پایداری و مقاومت نزدیک به نیم قرن ملت ایران در برابر استبداد و استکبار جهانی است و باید به بهترین شکل ممکن از دستاوردهای آن صیانت کنیم.

 

محمدی با تاکید بر این که باید سعی شود که نقش مردم در برگزاری این جشن پررنگ باشد و برنامه های جشن و مراسمات با محوریت مردم انجام گیرند، از همه دستگاه ‌های دولتی و نهادهای مردمی خواست تا مجموعه عوامل و تمام ظرفیت ها را در برگزاری باشکوه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر به کار گیرند.

 

وی به برگزاری کرسی ‌های آزاداندیشی در دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و صدا و سمیا پیرامون ابعاد مختلف شکل گیری انقلاب اسلامی و مقایسه خدمات انجام گرفته در طول عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیش از انقلاب تاکید کرد.

 

 پایان پیام/

کد خبر 334985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha