فرهنگ سازی برای جذب خیرین و ساخت مسکن محرومان در اولویت باشد

خبرگزاری شبستان: استاندار اردبیل در دیدار با اعضای انجمن خیرین مسکن ساز استان، تصریح کرد: فرهنگ سازی برای جذب خیرین و ساخت مسکن محرومان در اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل، در نشستی با اعضای انجمن خیرین مسکن ساز استان به وظایف و رویکردهای دینی حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) که پس از انقلاب به فرمان معظم له تاسیس شد، اشاره کرد و گفت: این نهاد برای رفع یکی از دغدغه های اصلی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تامین مسکن محرومان ایجاد گردیده و باید این مهم مورد توجه خاص و اهتمام ویژه قرار گیرد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه توجه به مشکلات و رفع آن از محرومین جامعه کار ماندگاری است، اظهار داشت: آمادگی کامل رفع مشکلات مسکن افراد نیازمند داریم و افزایش ظرفیت های آن را در بودجه سال های آینده لحاظ خواهیم کرد.


استاندار اردبیل در این نشست از همکاری و همدلی خیرین مسکن ساز تقدیر و تشکر کرد و افزود: فراهم کردن بستر مناسب در جامعه به ویژه در میان خیرین مسکن ساز استان و افزایش روحیه تعاون و همکاری ، سرمایه اجتماعی و نوع دوستی و توسعه و ترویج فرهنگ مشارکت در ساخت مسکن برای محرومین از راهکارهای جذب مشارکت های مردمی در راستای خانه دار کردن محرومان است.


در ادامه این نشست سالار شاکر رییس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان نیز به ارایه گزارشی از عملکرد خیرین مسکن ساز گفت: مسکن خیرین 64 واحدی شهرستان نمین با پیشرفت فیزیکی 85 درصد در حال احداث است.


به گزارش روابط عمومی استانداری اردبیل، وی افزود: در شهرستان اردبیل نیز 24 واحدی شهرک کاشانی واقع در بهارآباد با پیشرفت فیزیکی 15 درصد که از محل اعتبارات کمک به مسکن اقشار محروم و آسیب پذیر و کم درآمد در حال احداث می باشد که با ساخت و به بهره برداری رسیدن آنها بسیاری از مشکلات محرومین در زمینه مسکن حل خواهد شد.


داود عزیززاده، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان نیز در پایان این نشست با اشاره به اینکه انجمن خیرین مسکن ساز استان در اردیبهشت ماه سال 88 فعالیت خود را آغاز کرد و در 7 شهرستان با تشکیل هیات امناء انجمن به کار خود ادامه می دهد، افزود: ماهیت کار انجمن را حمایتی و فرهنگی است و هدف آن ساخت مسکن مناسب و ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد از طریق جلب حمایت خیرین می باشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 333925

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha