اهدای رایگان کتاب در غرفه ایستگاه مطالعه اداره کل کتابخانه های گلستان

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کتابخانه های استان گلستان از اهدای رایگان کتاب به دانش آموزان دوره ابتدایی در هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سید حسین علوی، مدیر کل کتابخانه های استان گلستان، عصر امروز (28 دی) در حاشیه نمایشگاه کتاب گلستان گفت: یکی از غرفه های پربازدید هشتمین نمایشگاه کتاب امسال غرفه ایستگاه مطالعه بود که با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شد.


وی افزود: تعداد بسیاری از بازدیدکنندگان ما دانش آموزان دوره ابتدایی هستند و این نشان می دهد که نوجوانان و جوانان به سمت فرهنگ کتابخوانی گرایش دارند.


علوی تصریح کرد: امروز به دانش آموزان دختر در غرفه ایستگاه مطالعه آزاد اداره کل کتابخانه های استان گلستان بصورت رایگان کتاب اهدا شد و و دانش آموزان از این کار بسیار خوشحال و شادمان بودند.


مدیر کل کتابخانه های استان گلستان اظهارداشت: بعد از چند دقیقه کل کتاب های غرفه خالی شد و هر دانش آموز کتابی را به نشانه فرهنگ کتابخوانی در دست گرفت و این می تواند الگویی باشد برای این نونهالان تا با این فرهنگ انس بگیرند.


وی ادامه داد: ایستگاه های مطالعه آزاد در مناطق پرتردد استان مانند بانک ها و فرودگاه و غیره راه اندازی شده و دوستانی که فرصتی برای مطالعه دارند می توانند از آن استفاده کنند.


علوی افزود: نرم افزار نمایه نشریات دیجیتال و نرم افزار نمایه مقالات دیجیتال در نمایشگاه وجود دارد تا هر کسی به دنبال موضوع مورد علاقه خود بود بتواند به آن دستیابی پیدا کند.


مدیر کل کتابخانه های گلستان در مورد طرح" کتاب من "، گفت: برخی اوقات افراد به کتابخانه ای مراجعه می کنند و کتاب مورد نظر را پیدا نمی کنند لذا همانجا سفارش می دهند و وقتی که آن کتاب آورده شد به فرد اطلاع می دهند که برای گرفتن کتاب به کتابخانه مراجعه کند.


علوی هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان را فرصتی مغتنم برای اهالی فرهنگ و اندیشه دانست و افزود: بنظر می رسد کتاب های خوبی در نمایشگاه برای استفاده اقشار مختلف وجود دارد.


پایان پیام/
 

کد خبر 334064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha