مسلمانان با وحدت خود در مقابل ترفندهای دشمنان بایستند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندرگز گفت: وحدت مهمترین مسئله برای مسلمانان است و امروز مسلمین بیش از هر چیزی باید به این بیندیشند که چطور این انسجام خود را برای مقابله با حیله و ترفندهای دشمن حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی سید محمدی، امام جمعه بندرگز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: مهمترین نکته ای که در خصوص هفته وحدت مطرح است اینست که آن چیزی که امروز در عراق و سوریه می گذرد حکایت از این دارد که دشمن می خواهد دو چیز را مورد هدف قرار دهد.


وی افزود: یکی از این دو مورد بیداری اسلامی است و دیگری مقاومت منطقه در مقابل استکبار جهانی چرا که جریان سلطه منشا و منبع مقاومت در منطقه را ایران می داند و لذا هر جایی که ایران با آن ارتباط دارد مانند عراق، سوریه و مقاومت فلسطین و لبنان آنجا را مورد تعرض قرار می دهد.


حجت الاسلام سید محمدی با اشاره به جمله معروف امام خمینی (ره) در مورد اینکه اگر هر کسی یک سطل آب روی اسرائیل بریزد نابود می شود، خاطرنشان کرد: منظور امام خمینی (ره) این نبود که همه روی اسرائیل آب بریزند بلکه ایشان می گفتند که با وحدت و برداری و کنار هم بودن اسرائیل را نابود کنید.


خطیب جمعه شهرستان بندرگز اعلام کرد: وحدت مهمترین چیز برای مسلمانان است و امروز مسلمین بیش از هر چیزی باید به این بیندیشند که چطور این انسجام خود را برای مقابله با حیله و ترفندهای دشمن حفظ کنند.


وی تصریح کرد: اگر امروز از اصطلاح وحدت نام برده می شود به این معنی نیست که شیعه سنی شود و یا سنی شیعه بلکه هر کسی با حفظ اعتقادات اصلی خود بر مشترکات یکدیگر هم تاکید کنند.


حجت الاسلام سید محمدی تاکید کرد: همه ما مسلمانان دارای اشتراکاتی چون قرآن، قبله و پیامبر (ص) مشترک هستیم و اگر با همین مشترکات در مقابل استکبار بایستیم می توانیم آنها را به زانو در آوریم.


وی خاطرنشان کرد: امروز مقام معظم رهبری محور وحدت و مقاومت در مقابل استکبار جهانی است و اگر به فرمایشات ایشان عمل شود قطعا دشمن نمی تواند به خواسته های خود برسد.


پایان پیام/

کد خبر 334103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha