حضور بیش از 800 اثر در دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استلان یزد از حضور بیش از 800 اثر در دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، بهرام عبدالحسینی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استلان یزد، امروز ( 30 دی) طی نشستی با اشاره به حضور 836 اثر در دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات استان یزد گفت: آیین تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استلان یزد افزود: زمان دقیق این مراسم به زودی از سوی اداره مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی یزد اعلام می شود.


عبدالحسینی با اشاره به اینکه امسال جشنواره مطبوعات یزد به صورت منطقه ای و با حضور سه استان یزد، کرمان و هرمزگان برگزار می شود، اظهار داشت: از دو استان هرمزگان و کرمان، در مجموع 75 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.وی ادامه داد: خبرنگاران و روزنامه نگاران استان یزد نیز 724 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان یزد اظهار داشت: از مجموع آثار ارسالی، 37 اثر به دلیل نقص مدرک حذف شد.عبدالحسینی تعداد آثار ارسالی برای داوری را 799 اثر اعلام کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 334469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha