برگزاری 30 محفل انس با قرآن کریم در ایلام

خبرگزاری شبستان: مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان ایلام، از برگزاری 30 محفل انس با قرآن کریم همزمان با ایام الله دهه فجر در سطح این استان خبر داد.

حشمت الله رستمی، مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان ایلام، صبح امروز(1 بهمن) در این خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: این محافل قرآنی در سطح مساجد، مدارس، مراکز علمی و نظامی این استان برگزار می شود.


وی، اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در سطح مدارس، تجلیل از فعالان قرآنی با همکاری آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی منتخبان قرآنی از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر در این استان است.


رستمی، افتتاح چند موسسه فرهنگی، قرآنی و خانه های قرآن در مناطق مختلف استان، برگزاری مسابقات کارکنان ناجا،اهدای 500جلد قرآن کریم به موسسات و تشکل های قرآنی، اعزام قاریان قرآن و گروه های تواشیح به شهرستان ها و بخش های مختلف استان از سایر برنامه های فرهنگی و قرآنی عنوان کرد.


مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان ایلام، تصریح کرد: 400 میلیون ریال از محل اعتبارات قرآنی دستگاه های عضو کمیته قرآنی استان اختصاص یافته است.


وی، بیان کرد: پیش بینی می شود بیش از 20 هزار نفر از اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در اجرای این برنامه ها شرکت کنند.


رستمی، اضافه کرد: برنامه های مصوب و پیش بینی شده دهه فجر سال جاری در این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد نشان می دهد.


مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان ایلام، استفاده از فرصت و فضای تبلیغی دهه فجر برای شناسایی هر چه بیشتر قرآن به اقشار جامعه، توسعه و تعمیق فعالیت های قرآنی به مخاطبان به موازات جشن های انقلاب از اهداف برگزاری این برنامه ها عنوان کرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 334597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha