توسعه تحصیلات تکمیلی و ارتقاط کیفی آموزش اولویت دانشگاه پیام نور است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه پیام نور کشور گفت: توسعه تحصیلات تکمیلی و ارتقاط کیفی آموزشی از اولویت های دانشگاه پیام نور کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمدهادی امین ناجی، مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه پیام نور کشور، ظهرامروز(1بهمن) در جلسه تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد، اظهار داشت: استان کهگیلویه بویراحمد در بین 31 استان تنها استانی است که دانشگاه پیام نور آن در زمینه تحصیلات تکمیلی اقدام نکرده و اولین انتصاب استانی دانشگاه پیام نور کشور از این استان به این لحاظ آغاز شده است.

 

ناجی گفت: در دولت تدبیر و امید با تکیه بر استفاده از نیروهای نخبه عضو هیئت علمی این دانشگاه رویکرد خوبی برای ارتقا سطح مدیریت ها و توسعه این دانشگاه به کار گرفته شده است.

 

وی افزود: این دانشگاه در راستای ارتقای کیفیت خود به دنبال نگاه به درون بوده که علاوه بر رسیدگی به مشکلات دانشگاه توجه وافر به نیروهای بومی هر استان دارد.

 

این مسئول دانشگاهی در ادامه تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که در حوزه دانشگاه پیام ‌نور تاکنون موفق به اجرای رشته ‌های تکمیلی نشده است که امید می ‌رود با رعایت قوانین و مقررات بتوانیم زیرساخت‌ های لازم برای رشته‌ های تحقیقات تکمیلی در این استان را اجرا کنیم.

 

ناجی، نبود تحقیقات تکمیلی را از مشکلات اساسی دانشگاه پیام ‌نور کهگیلویه و بویراحمد دانست و خاطرنشان کرد: باید با مشارکت و همراهی در راستای خلاء موجود در این حوزه تلاش لازم صورت گیرد و شاهد ارتقای کیفیت باشیم که این مشکل نیز برطرف شود.

 

وی با تاکید بر این‌ که تعامل با مسئولان استانی، دانشجویان و کارکنان بسیار مهم است، بیان داشت: در چارچوب ضوابط و قوانین و مقررات با همه دانشگاه‌ ها و دستگاه ‌ها تعامل و همکاری خواهیم داشت.


مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه پیام ‌نور کشورگفت: در این استان استاندار به عنوان نماینده عالی دولت عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور می باشد و این بستر خوبی برای توسعه دانشگاه پیام نور این استان فراهم کرده است.

 

وی خواستار همکاری مسئولان استانی برای توسغه بیش ازپیش دانشگاه پیام نور در کهگیلویه وبویراحمد و ایجاد رشته های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه شد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 334744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha