مسابقه نقاشی مسجد و انقلاب برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) از برگزاری مسابقه نقاشی مسجد و انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان در بهمن ماه جاری خبر داد.

قاسم آذربایجانی در گفتگو با خبرنگار شبستان بیان کرد: در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم و در همین راستا کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) مسابقه نقاشی مسجد و انقلاب را ویژه کودکان و نوجوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین برگزار می کند.
 

وی ادامه داد: این مسابقه با سه موضوع انقلاب و نقش دانش آموزان در استمرار انقلاب اسلامی، انقلاب، ایمان و شجاعت و مسجد و نقش نوجوانان در دوران انقلاب برگزار می شود.
 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه افزود: این مسابقه در ایام الله دهه مبارک فجر با هدف افزایش شناخت و آگاهی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان نسبت به انقلاب اسلامی، نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب و جایگاه مسجد در آن دوران برگزار می شود که امیدواریم با برگزاری اینگونه برنامه ها بتوانیم هرچه بیشتر عوامل موثر بر پیروزی انقلاب را برای نسل امروز تبیین کنیم.
 

وی یادآور شد: علاقمندان به شرکت در مسابقه مسجد و انقلاب می توانند آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه واقع در خیابان شهید بابایی، کوچه استاندارد، مسجد امام رضا (ع)، کانون فرهنگی هنری مسجد امام رضا(ع) ارسال کنند.
 

آذربایجانی خاطرنشان کرد: علاقمندان از پنجم تا 25 بهمن می توانند آثار نقاشی خود را به دبیرخانه ارسال کنند که امیدواریم کودکان و نوجوانان از این فرصت به خوبی استفاده کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 335008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha