نخستین جلسه طرح رسم زندگی در کانون فرهنگی حاج حسن صفی برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نخستین جلسه طرح رسم زندگی در کانون فرهنگی و هنری حاج حسن صفی روستای شمسی دراستان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، در راستای تفاهمنامه منعقد شده بین دبیرخانه کانون های مساجد و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، در راستای آموزش زوح های جوان نخستین جلسه طرح رسم زندگی با موضوع ازدواج بهنگام و آگاهانه جوانان و نقش مدیریتی والدین قبل و بعد از ازدواج آنان در کانون فرهنگی و هنری مسجد حاج حسن صفی روستای شمسی برگزار شد.


نخستین جلسه این طرح آموزشی در کانون فرهنگی و هنری حاج حسن صفی با حضور دکتر حسن گرامی استاد دانشگاه و 250 نفر از خانواده ها و زوج های جوان برگزار شد.


دکتر گرامی ضمن تاکید بر نقش خانواده ها در انجام ازدواج بهنگام جوانان گفت: در شرایط سخت اقتصادی موجود ،خانواده ها باید با حمایت فکر و مالی از جوانان آنان را به سمت ازدواج سوق دهند.


وی بر لزوم برگذاری دوره های این چنینی برای زوج های جوانان و خانواده ها تاکید کرد و گفت: آموزش یکی از مهمترین مسائل در هر بحثی، به ویژه بحث ازدواج می باشد که این امر نیازمند توجه جدی دستگاه های اجرایی استان می باشد.


این استاد دانشگاه در ادامه مباحثی را در جهت معیارهای انتخاب همسر،شناخت بنیان های روانی زن و مرد،مهارت های ارتباطی زوجین و نقش و دخالت والدین در زندگی زوج های جوان ... بیان کرد.


لازم به ذکر است ، طرح رسم زندگی در قالب نشت های آموزشی با محوریت نقش والدین در مسائل مختلف ازدواج جوانان و با موضوعات نقش والدین در ازدواج و دخالت خانواده ها در زندگی زوج های جوان در سطح 20 مسجد و در قالب 2 جلسه در هر مسجدبرگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 335440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha