شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) تشکیل می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) اولویت های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) را تشریح کرد و گفت: شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در آینده ای نزدیک تشکیل می شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سید جواد جعفری،مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) صبح امروز(2بهمن) در تشریح دوازدهمین اولویت های جشنواره بین المللی امام رضا(ع)درجمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در آینده ای نزدیک تشکیل می شود.


وی با بیان اینکه یکی از نعمت های بزرگی که خداوند به سرزمین ایران اسلامی هدیه کرده بارگاه منور امام رضا(ع) و امامزادگانی است که در سراسر ایران اسلامی به تبع هجرت امام رضا(ع) وارد این سرزمین شده اند، افزود: سالروز میلاد  امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)بهانه ای برای گرامیداشت بزرگداشت امامزادگان است.


جعفری به برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با قالب های فرهنگی و هنری که انتخاب کرده در حقیقت با الهام از آموزه های رضوی برنامه ریزی شده که در این ایام سراسر کشور نسبت به اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی اقدام کنند.


وی گفت: یکی از برکات این جشنواره و ایام دهه کرامت، تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه است که امسال به عنوان اولویت در دستور کار قرار گرفت.


مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) تکریم و بزرگداشت امامزادگان در استان های مختلف کشور را یکی دیگر از اولویت های این بنیاد دانست و عنوان کرد: تکریم و بزرگداشت امامزادگان نیز با همکاری ستادهای بزرگ داشت دهه کرامت به ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و همچنین با محوریت و پیگیری که ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها انجام می دهند برگزار می شود.

 

جعفری ابراز کرد: یکی از اولویت های دیگری که در راستای برگزاری دوزادهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) دنبال می شود، فعالیت های علمی و پژوهشی است که دستاوردهای جشنواره چاپ و منتشر خواهد شد و در اختیار مردم قرار می گیرد.


دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با بیان این که توسعه کمی و کیفی جشن های دهه کرامت و بزرگداشت قدمگاه های آن حضرت از دیگر اولویت های این دوره از جشنواره است،ادامه داد: ارتقای کیفی برنامه های موضوعی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) از سوی استان ها و سازمان های عضو برگزار کننده این جشنوارره از جمله الویت های دوازدهمین دوره این جشنواره است.


جعفری از دیگر اولویت های دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) راتوسعه بخش بین الملل دانست و خاطرنشان کرد: در این بخش با پیگیری هایی که انجام شده 75 کشور در جشنواره بین المللی امام رضا(ع) شرکت می کنند.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 335038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha