جمع آوری 8 میلیارد ریال زکات در زنجان تا پایان آذر امسال

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ احیای زکات در جامعه، از جمع‌آوری 8 میلیارد ریال زکات در شهرستان زنجان تا پایان آذر ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر پناهی اظهار کرد: زکات یکی از موضوعات مورد تاکید در دین اسلام است و در آیات قرَآنی و روایات نقل شده از ائمه معصومان (ع) تاکید بسیاری بر این موضوع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه از مهمترین اهداف جمع‌آوری زکات محرومیت زدایی و کمک به محرومین است، اضافه کرد: دبیرخانه شورای زکات در کمیته امداد مستقر است و خوشبختانه با همکاری موجود سالانه اقدامات مختلفی در این زمینه صورت می گیرد.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به برگزاری جلسات با کشاورزان عمده کار اذعان داشت: در این جلسات توجیهی اهمیت پرداخت زکات برای کشاورزان تبیین می شود.


به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، این مسئول همچنین به نصب بنرهای تبلیغی در سطح شهر و برگزاری مستمر جلسات شورای زکات اشاره کرد و افزود: جلسات شورای زکات با حضور ائمه جمعه و اعضای کارگروه زکات برگزار می شود.

 

وی در ادامه به جمع‌آوری 8 میلیارد ریال زکات در شهرستان اشاره داشت و گفت: مبالغ جمع‌آوری شده صرف امور محرومین و احداث پروژه های عام المنفعه می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 335260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha