برگزاری آئین میهمانی لاله ها در همدان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، از برگزاری آئین میهمانی لاله ها همزمان با 17 بهمن ماه جاری در همدان خبرداد.

ناصر عارف، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران همایش میهمانی لاله ها 17 بهمن در همدان برگزار می شود.
 

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات که زمینه ساز بزرگداشت شهدا به شمار می رود اجرای آیین میهمانی لاله هاست که این آیین فرصتی مغتنم برای یادآوری رشادتها و جانفشانی های آنان است.
 

وی تصریح کرد: نقش شهدا، خانواده های آنان و ایثارگران در انقلاب شکوهمند اسلامی و تداوم آن نقشی بسیار ارزنده و غیرقابل انکار است و باید در برنامه های دهه مبارک فجر امسال نیز همچون سالهای گذشته، اقدامات موثری در راستای نکوداشت شهیدان راه انقلاب، خانواده های آنان و ایثارگران دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام دهیم.
 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان همچنین از برگزاری 50 برنامه محوری در راستای برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر خبرداد و گفت: یکی از شاخص ترین برنامه های ایام دهه فجر حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه است.
 

عارف خاطرنشان کرد: دیدار با ایثارگران، خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان به ویژه ایثارگران دوران انقلاب، برنامه ریزی تجلیل از ایثارگران شاغل و ایثارگران دستگاههای دولتی، برنامه ریزی و اجرای یادواره های بزرگداشت یاد و خاطره شهدای معظم دوران انقلاب و برپایی نمایشگاه ایثار و شهادت در جوار گلزار شهدای شهرستان های مختلف استان از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای دهه فجر امسال هستند.
 

وی ابراز کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا برای تداوم مسیر شهدایی، راه و منش آن‌ها، نشان دادن اقتدار کشور ایران اسلامی از اهم اهداف برگزاری این همایش است.
 

پایان پیام/

کد خبر 335287

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha