شرکت مردم در راهپیمایی 22بهمن پافشاری بر ارزش های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری شبستان: استاندار آذربایجان شرقی گفت: شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن هر سال، نشان از پافشاری مردم بر روی اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی، امروز (3 بهمن) در جلسه ستاد دهه فجر استان آذربایجان شرقی که در تالار استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت بزرگداشت دهه فجر خاطرنشان کرد: علت وقوع انقلاب اسلامی باید در دهه فجر یادآوری شود، ضرورت حاکمیت ارزش های اسلامی در جامعه عامل حرکت توده مردم در پیش از انقلاب اسلامی بود.


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب اسلامی ایران، تاکید کرد: روحانیت به عنوان پیشتاز انقلاب اسلامی بودند، مساجد و منبرها خاستگاه انقلاب اسلامی بود که روحانیان با روشنگری های خود موجب حرکت مردم می شدند.


جبارزاده ادامه داد: نقش روحانیت در ایجاد و وقوع انقلاب اسلامی ایران نباید کمرنگ شود، چرا که علل ایجاد انقلاب اسلامی می تواند علل ماندگاری انقلاب نیز باشد.


وی عنوان کرد: روز 29 بهمن تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش بسزایی داشتند که این روز باید بزرگ داشته شود که طبق سنت هر ساله دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برگزار می شود.


استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ما برای حاکمیت قرآن و تمام اصول دین بر امور جاری کشور، بهای زیادی داده ایم، ما در قبل از انقلاب در سیاه چاله های رژیم شاهنشاهی افراد مختلفی را از دست دادیم، در حین انقلاب نیز هزاران شهید در دفاع مقدس و ... تقدیم اسلام شد.


جبارزاده گفت: شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن هر سال، نشان از پافشاری مردم بر روی اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است، مردم ایران تمام هستی خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کرده اند.


وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران هنوز به پیروزی کامل نرسیده و در نیمه راه هستیم، چرا که استکبار جهانی مانع تراشی می کند.


استاندار آذربایجان شرقی ابراز داشت: وظایف ما امروز سنگین تر از دوران جنگ است، در زمان جنگ دشمن مشخص بود، اما امروز دشمن با چهره های مختلف در صحنه های مختلف نقش آفرینی می کند.


جبارزاده افزود: امروز باید در ادامه راه امام خمینی(ره) از رهبر معظم انقلاب اسلامی تبعیت کنیم، ایشان نه تنها رهبر مردم ایران بلکه رهبر تمام حرکت های حق طلبانه دنیا هستند.


وی با اشاره به سابقه انقلابی و مبارزاتی رئیس جمهور تصریح کرد: رئیس جمهور تاکید کردند که دهه فجر سال 92 به عنوان اولین بزرگداشت دهه فجر در دولت، باشکوه تر از هر سال برگزار شود.


استاندار آذربایجان شرقی افزود: تیم مذاکره کننده دولت نیز در عرصه بین المللی فعال و باهوش عمل می کنند و از باهوش ترین سیاستمداران و دیپلمات ها هستند.


وی با تاکید بر اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن بیمه یک ساله جمهوری اسلامی است، شبکه های ماهواره ای با حضور مردم در این راهپیمایی حرکات خود را تنظیم می کنند و هرچقدر حضور مردم بیشتر باشد از خواسته های ناحق خود کوتاه می آیند.


جبارزاده گفت: مسئولان شهرستان حق ندارند در صورت حضور مدیران استانی، اقدام به تبلیغ و زدن بنر بکنند و اگر قرار است تکریمی صورت بگیرد باید انقلاب تکریم شود و نباید تکریم شخص و فرد انجام شود، اگر قرار است از جیب مبارک نیز باشد بهتر است در راه خیر صورت بگیرد.


پایان پیام/

کد خبر 335317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha