تفکرات امام (ره) در کاخ استعمارگران نفوذ کرده است

خبرگزاری شبستان: فرماندار تیران و کرون گفت: تفکرات حضرت امام(ره) در کاخ استعمارگران جهان نفوذ پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حسن سلیمی، فرماندار تیران و کرون در شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اهمیت برنامه های دهه فجر اظهار داشت: توسعه اسلام در جهان از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیار بوده و انقلاب اسلامی ایران نقش موثری در معرفی اسلام در جهان داشته است.


وی افزود: باید برکات انقلاب اسلامی در کشور و جهان را همیشه به یاد داشت و این برکات باید برای همگان تبیین و تشریح کرد که برنامه های دهه فجر فرصتی برای تبیین و تشریح ابعاد اثر گذار انقلاب اسلامی ایران است.
 

وی با اشاره به نقش جهانی انقلاب اسلامی ایران  تصریح کرد: تفکرات حضرت امام(ره) در کاخ استعمارگران جهان نفوذ پیدا کرده است و این انقلاب الگویی برای سایر ملت های جهان بوده است.


سلیمی دیدار با خانواده شهدا را از برنامه های طول سال و مناسبت هایی همانند دهه فجر عنوان کرد و گفت: علاوه بر دیدار با خانواده شهدا دیدار با ایثارگران نیز مهم است و باید با آن ها دیدار کرد و از خاطرات آن ها بهره برد.


وی با اشاره به اهمیت تلاش همه مسئولان برای مناسبت های ملی و مذهبی تصریح کرد: بعضی از برنامه ها و جلسات همانند شورای احیا امر به معروف و شورای فرهنگ عمومی از برنامه ها و جلسات مهم است که مسئولان باید شخصا حضور داشته باشند.


وی گفت: ادارات و نهادهای مختلف باید برنامه های جدید و پر محتوایی برای دهه فجر برنامه ریزی و به ستاد دهه فجر معرفی و در هزینه ها و اعتبارات اداره خود باید پیش بینی هزینه های مناسبت های این چنین را داشته باشند.

 

پایان پیام/

کد خبر 335485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha