دشمن از حربه "تفرقه بینداز و حکومت کن" در میان مسلمانان استفاده می کند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شیراز گفت: دشمن از ترس بیداری اسلامی موج برادر کشی و تفرقه را در میان مسلمین به راه انداخته و آنان را به جان هم انداخته است و منابع مسلمین را غارت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، آیت‌ الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس امروز (4بهمن) در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز با اشاره به اینکه دشمن با مسلح کردن تکفیری ها سعی دارد جلوی خیزش مسلمین را بگیرد، گفت: این اتفاق پس از خیزش جهان اسلام روی داده است.


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با یادآوری این مطلب که دشمن از ترس بیداری اسلامی موج برادر کشی و تفرقه را در میان مسلمین به راه انداخته و آنان را به جان هم انداخته است، اضافه کرد: آنان در این اثنا سعی می کنند منابع مسلمین را غارت کنند.


خطیب جمعه امروز شیراز با اشاره به اینکه تکفیری ها با پول اسلام و به نام اسلام ضربه های جبران ناپذیری را به مسلمین و کشورهای اسلامی وارد می سازد، تصریح کرد: امروز کاری که تکفیری ها در بلاد اسلامی همچون سوریه، عراق و یمن انجام می دهند را دیروز منافقین در ایران اسلامی انجام می دادند.


آیت الله ایمانی با اشاره به فرارسیدن هفته هوای پاک، اضافه کرد: شیراز امروزه هوای خوبی دارد و این تازمانی است که مردم رعایت کنند.


وی با اشاره به اینکه اسلامی هواره بر ضرورت توجه به محیط زیست تاکید داشته است، یادآور شد: آلوده کردن هوا و محیط زیست گناهی است که خفی و ناپیداست.


به گفته آیت الله ایمانی، حق آبه های تالاب هایی همچون مهارلو و بختگان باید آزاد شود.


پایان پیام/

کد خبر 335518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha