جشن بزرگ میلاد امام حسن عسکری(ع) در همدان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان، از جشن بزرگ میلاد امام حسن عسکری (ع) و روز نیروی هوایی همزمان با 19 بهمن در صحن مطهر امامزاده عبدالله همدان خبر داد.

حجت الا سلام سیدمرتضی حسنی حلم، دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: محور جشن‌های دهه فجر باید شادی‌بخش باشد و با حضور پر رنگ مردم همراه باشد که این امر سبب مایوس شدن دشمنان ایران اسلامی می شود.

 

وی با بیان اینکه پیش بینی حضور هزار نفر از مردم، مدیران، مسولین، ائمه جماعات مساجد استان، فجرآفرینان سال 57 و خانواده شهدا در این جشن می شود، افزود: در این مراسم پشکسوتان انقلاب اسلامی به بیان خاطره گویی و تشریح وقایع خواهند پرداخت.

 

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم پایه‌های انقلاب اسلامی پر قدرت‌تر و تاثیرگذارتر باشد و روز به روز شاهد درخشندگی آن در سطح جامعه باشیم، اضافه کرد: برخی به دنبال این هستند که طرفداران نظام را کاهش دهند ولی ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که صف طرفداران نظام را چشمگیرتر کنیم.

 

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان همدان با تاکید بر اینکه پیروی از دستورات مقام معظم رهبری در تمام برنامه‌ها وظیفه همه مسئولان است، افزود: مردمی‌تر کردن این برنامه از دیگر شاخصه های برنامه‌های دهه فجر امسال محسوب می شود تا با فراهم کردن زمینه مناسب حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن فتنه و توطئه دشمنان برچیده شود.

 

حجت الا سلام حسنی حلم با بیان اینکه نقش مساجد در شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی و جایگاه آن در اسلام باید بیان شود، خاطرنشان کرد: برای خنثی کردن دسیسه های فرهنگی دشمنان؛ مساجد مستحکم ترین پایگاه های مقابله با این دسیسه ها محسوب می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر انقلاب باید تلاش شود تا برنامه های گرامیداشت دهه فجر در مساجد برگزار شود، اضافه کرد: بهترین راه باشکوه تر برگزار کردن جشن های پیروزی انقلاب تشکیل ستادهای مردمی با محوریت مساجد است.

 

برگزاری جشن های دهه فجر در 85 مسجد استان همدان

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان همدان، از برگزاری جشن های دهه ایام یوم الله فجر در 85 مسجد در سطح استان همدان خبر داد، و گفت: سخرانی اساتید برجسته، مسابقه، آذین بندی مساجد، پخش شیرینی، بیان خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی، تشریح وقایع و برگزاری جشن های مردمی از جمله برنامه هایی برگزاری در مساجد است.

 

حجت الا سلام حسنی حلم اضافه کرد: دهه مبارک فجر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برگزاری باشکوه این دهه می‌تواند تداعی کننده دوران پیروزی انقلاب و نابودی رژیم ستمشاهی برای ملت بزرگ ایران باشد.

 

وی از برگزاری جشن ایام دهه فجر همزمان با آغاز این دهه از 12 بهمن به مدت 10 شب در 10 مسجد همدان به طور ویژه توسط کمیته مساجد با هماهنگی هیات امنا مساجد خبر داد و خاطرنشان کرد: اهمیت دهه فجر در طلیعه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای نمازگزاران بیان و تشریح می شود.

 

وی اضافه کرد: در این مساجد مسئولین شهر حضور دارند و در بین نمازگزاران بعد از نماز مغرب و عشا به درخواست های آنان پاسخ می دهند.

 

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان همدان گفت: انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی تاکنون انواع توطئه‌های داخلی و خارجی را پشت سر گذاشته و همه نوع توطئه‌ را تجربه کرده که خوشبختانه در برابر تمام این توطئه‌ها به فولاد آبدیده تبدیل شده است.


حجت الا سلام حسنی حلم اضافه کرد: دهه مبارک فجر با توجه به توطئه‌ها و تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که باید هر سال با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

 

دهه فجر فرصتی بی‌نظیر برای تبیین دستاوردهای نظام است

وی گرامیداشت دهه فجر را فرصتی بی‌نظیر برای تبیین دستاوردهای نظام دانست و افزود: گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی ظرفیتی مناسب برای تأکید بر دستاوردهای بی‌نظیر نظام انقلاب اسلامی است.

 

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان همدان گفت: امروز وظیفه همه مردم است که نسل جدید انقلاب را با دستاوردها و ارزش‌های نظام آشنا کنند و مردم باید با گرامیداشت دهه فجر و برگزاری برنامه‌های متعدد به مقایسه نظام شاهنشاهی و دستاوردهای این نظام در طی 35 سال قبل بپردازند.

 

حجت الا سلام حسنی حلم اضافه کرد: ما باید همه توان خود را در راستای صیانت از آرمان‌های امام(ره) و شهدا و تحقق منویات مقام معظم رهبری به‌کار برده و وظیفه خود را انجام دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران سرچشمه تمامی برکات در جهان اسلام بوده و این هدیه الهی در طول 35 سال حیات پر برکت خود منشأ خدمات ماندگار در عرصه‌های متعدد شده است.

 

وی افزود: دشمنان با وارد کردن فشارهای سنگین اقتصادی به مردم قصد دارند که آنان را نسبت به نظام مایوس سازند اما مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب این خیال بافی ها را خواهند داد.

 

پایان پیام/

کد خبر 335576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha