ساماندهی برنامه های دهه فجر در کردستان توسط 22 کمیته استانی

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد دهه فجر استان از ساماندهی برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب در استان توسط 22 کمیته استانی و 10 ستاد شهرستانی خبر داد.

محمد قاسم سیاوشی، رئیس ستاد دهه فجر کردستان به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: ستاد دهه فجر کردستان با 22 کمیته استانی و 10 ستاد شهرستانی تمام برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری آیین ها و ویژه برنامه های مختلف نظیر نمایشگاه ها، جشن های انقلاب، مسابقات و جشنواره های فرهنگی و هنری در این ایام انجام داده است.


وی با تاکید برحضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت گسترده در ویژه برنامه های دهه مبارک فجر افزود: امید می رود با همراهی مردم همیشه در صحنه و آگاه کردستان شاهد برپایی جشن بزرگ انقلاب در این استان باشیم.


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تغییرات اساسی در همه ابعاد به وجود آوردو نمونه ای بی بدیل در میان انقلاب های دنیا به شمار می رود.


وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با شیوه ای استثنایی و فوق العاده رهبری و فرماندهی انقلاب را بر عهده گرفت و تا پیروزی نهایی این هدایت را به نحو احسن انجام داد.


وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین و عمیق ترین انقلاب ارزشی و فکری ریشه ای دیرین در باورها و اعتقادات دینی ملت مسلمان ایران و سایر مسلمانان جهان دارد.


سرپرست شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی کردستان گفت: انقلاب ایران تغییرات اساسی در همه ابعاد به وجود آورد و ثابت کرد که دارای هویت مستقل اسلامی بوده و از دیگر انقلاب ها متمایز است.


وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل عدم وابستگی به شرق و غرب در طول 35 سال گذشته در همه زمینه های، علمی، فرهنگی ،سیاسی، اقتصادی وغیره دارای رشد بوده و توفیقات دوچندان بدست آورده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 335630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha