افتتاح 148مسکن مددجویی/زنگ انقلاب در مهدهای کودک طنین انداز می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی گیلان از نواخته شدن زنگ انقلاب در مهدهای کودک سراسر استان همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور خبر داد.

کیانوش کوچکی نژاد، مدیرکل بهزیستی گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بر ایجاد شور و نشاط سالگرد پیروزی انقلاب در بین مردم تاکید کرد.
 

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر خدمات توانبخشی و مشاوره دولتی به صورت رایگان انجام می‌شود، اظهار کرد: همزمان با 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور زنگ انقلاب در کلیه مهد کودک های استان نواخته می‌شود.
 

کوچکی نژاد با اشاره به راه اندازی 12 واحد اشتغالزایی مددجویی در شهرستان‌های رشت، شفت، رودبار و املش تصریح کرد: همچنین در این ایام 148 واحد مسکونی مددجویی در سطح استان افتتاح شده و 89 واحد مسکونی مناسب سازی شده شهرستان آستارا به بهره برداری می‌رسد.
 

وی از برپایی همایش گفتمان ولایت خبر داد و افزود: این همایش با محوریت اقتصاد مقاومتی و با حضور رابطین بسیج خواهران ادارات کل استان و سپاه، دوشنبه(21 بهمن) برگزار می‌شود.
 

مدیرکل بهزیستی گیلان به برگزاری جشن انقلاب در روستاهای محروم رضوانشهر اشاره کرد و بیان داشت: افتتاح مرکز جسمی و حرکتی آستارا در روستای ویرمونی، افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب، دیدار با خانواده شهدا و فرزندان نخبه خانواده‌های تحت پوشش، برگزاری مسابقه والیبال، افتتاح گروه همیار زنان با عنوان برنامه چادرشب بافی در کلاچای،تجمع کودکان مهدهای کودک در محوطه بهزیستی استان و افتتاح مرکز توانبخشی گل یخ در روستای بنکده سنگر را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 335644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha