افتتاح 6 پروژه آموزشی همزمان با دهه فجر در کردستان

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از افتتاح 6 پروژه آموزشی در شهرستان های استان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

سالارعرفانی نسب، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان مطلب فوق به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: این پروژه ها با 15 میلیارد و 182 میلیون ریال از محل منابع اعتباری ملی و استانی احداث شده است.


وی اجرای مقاوم سازی هنرستان فنی 16 کلاسه سلیمان خاطر بانه، اجرای مقاوم سازی دبیرستان حاج ملا صالح احمدی بانه و مدرسه پنج کلاسه اسلام آباد منطقه کرانی را ازجمله این پروژه ها عنوان کرد.


مدیر کل آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: احداث و تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در صاحب سقز، مقام سازی مدرسه راهنمایی هشت کلاسه مهر صاحب و احداث کتابخانه خوابگاه 80 نفر روستای سنته سقز از دیگر پروژه های قابل افتتاح این اداره کل در ایام دهه فجر است.


وی در ادامه برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و غیره، برگزاری جشن ستارگان، تجلیل از مدال آوران و ورزشکاران و برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان را از دیگر برنامه های این اداره کل در ایام دهه فجر عنوان کرد.


عرفانی نسب تصریح کرد: برگزاری نشست های بصیرتی با حضور کارشناسان در مدارس استان، همایش نقش بانوان در شکل گیری انقلاب، غباروربی مزار شهدا و تجلیل از شهدای فرهنگی استان در ایام دهه فجر در سطح استان انجام می شود.


این مقام مسئول، نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس استان همزمان با سالروز ورود امام به میهن، اجرای سرود یک هزار و 357 نفری دانش آموزان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری 415 یادواره در 415 مدرسه استان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 335646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha