روحانیون هر مسجد بیمه کننده اخلاق راستین جوانان هستند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه روحانیون باید در تبادل فکر و نیازهای معنوی با جوانان در ارتباط باشند، گفت: روحانیون هر مسجد بیمه کننده اخلاق راستین جوانان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، صبح امروز (5 بهمن) در جلسه تدوین برنامه های مساجد محوری در محل اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل با قدردانی از زحمات روحانیون در فعال شدن مساجد استان، اظهار داشت: تاکنون موفقیت های فرهنگی بسیاری بر اساس برنامه های مساجد محوری داشته ایم و از زحمات تمام کسانی که در این امر ما را یاری کرده اند تشکر می کنم.


این مقام مسئول با اشاره به فعالیت و حضور نوجوانان و جوانان در مساجد استان، گفت: ارتباط دو سویه باید بین جوانان و روحانیون باشد تا نوجوانان و جوانان بتوانند با شور و احساس رضایت بیشتری در مساجد حضور داشته باشند.


وی، گفت: جوانان در بیان مشکلات خود با دیگران و برقرار کردن ارتباط برای مشاوره با معضلاتی روبرو هستند که روحانیون می توانند این واهمه را در آنها از بین ببرند و راه حل های مناسبی نشان دهند.

 

حجت الاسلام ستوده، با بیان اینکه دشمن با ترفندهای شوم خود سعی دارند تا بین روحانیون و جوانان فاصله ایجاد کند، افزود: جوانان در بیان مشکلات خود و مشاوره به افرادی مراجعه می کنند که آنها را به انحراف کشیده و این برای جامعه ما خطرناک است که دقت کنیم تا این معضلات تاثیرات ناگواری در جامعه نداشته باشد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه روحانیون باید در تبادل فکر و نیازهای معنوی با جوانان در ارتباط باشند، گفت: روحانیون هر مسجد بیمه کننده اخلاق راستین جوانان هستند.


خیراله عزیزی، کارشناس امور مساجد تبلیغات اسلامی اردبیل نیز در پایان این جلسه در سخنانی گفت: اینگونه جلسات برای تبادل نظر با رابطین فرهنگی مساجد محور در جهت بالا بردن راندمان شاخص فرهنگی در برنامه های مساجد محوری مفید است و پیگیر امور محوله آنها هستیم تا در آینده برای افزایش توانمندسازی آنها برنامه ریزی کنیم.


پایان پیام/

کد خبر 335728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha