اجرای بیش از 200 عنوان برنامه فرهنگی- هنری در ارومیه

خبرگزاری شبستان: رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: بیش از 200 عنوان برنامه فرهنگی- هنری به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در ارومیه برگزار می‌شود.

علیرضا نوروزی، رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی درگفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: برگزاری جنگ‌های شادی، اجرای بیش از 100 مورد موسیقی محلی در قالب تک نوازی و گروه‌نوازی، برگزاری مسابقات فرهنگی با جوایز نفیس، مسابقه شعرخوانی، اجرای تونل زمان با موضوع وقایع انقلاب اسلامی از مهم ترین برنامه های اجرایی به شمار می آیند.


وی، اجرای مسابقه جایزه بزرگ موسیقی عاشیقی با حضور هنرمندان عاشیق از سراسر استان، پخش فیلم‌های مستند وقایع روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، عصر شعر و خاطره و اجرای بیش از 50 مورد تئاتر صحنه‌ای توسط گروه‌های نمایشی در قالب طنزرا از دیگر برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر برشمرد.


نوروزی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی از فطرت پاک انسان ها سرچشمه گرفته است، افزود: امروز اسلام آمریکایی و خرافاتی در جهان به شدت به انزوا کشیده شده و مسلمانان با بازگشت به هویت اصیل خود احساس غرور و عزت می کنند.


وی ادامه داد: روند رو به رشد انقلاب اسلامی نشان از آن دارد که در آینده نه چندان دور اسلام و کشورهای مسلمان به یکی از قطب های مهم قدرت در جهان تبدیل می شوند.


پایان پیام/
 

کد خبر 335806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha